לא ייאמן: ברצלונה ניצחה ועלתה לרבע הגמר. מסי ווייה. צילום: פייסבוק

לא ייאמן: ברצלונה ניצחה ועלתה לרבע הגמר

ברצלונה ניצחה 4-0 את מילאן והעפילה לרבע הגמר אחרי 4-2 במצטבר, מסי כבש צמד. גלאטסראיי העפילה לרבע הגמר לאחר ניצחון 3-2 על שאלקה בגרמניה

השושלת לא נגמרה, ברצלונה עדיין כאן. זוהי הכותרת המרכזית שעולה ממשחקי ליגת האלופות הערב. הקבוצה הקטאלונית הביסה 4-0 את מילאן ובכך מחקה פיגור 2-0 מהמשחק הראשון.

ליאו מסי כבש כבר בפתיחה (5) ואיזן בדקה ה-40. בדקה ה-54 וייה העלה את ברצלונה ליתרון ובדקה ה-91 אלבה נעץ את המסמר האחרון. 

ברצלונה הייתה בתקופה לא טובה, הקטאלונים הפסידו למילאן במשחק הראשון, הודחה מהגביע אחרי הפסד לריאל מדריד בקאמפ נואו (3:1) ולאחר מכן הפסידה ליריבה המושבעת גם בליגה (2:1). 

למרות המשברון, שרבים הגדירו אותו כסוף תקופה, ברצלונה הראתה שהיא עדיין כאן. משחק מצויין של השחקנים של ראורה. מסי הרגיש את השיפור ביכולת של כריסטיאנו רונאלדו בשבועות הקרובים והצטיין במשחק עם שני שערים במחצית הראשונה ומסירה גדולה שהובילה לגול הרביעי.

מילאן היא קבוצה טובה, אבל היא פשוט לא ברמה של קבוצות העל של היבשת. ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן, דורטמונד, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס ואפילו פ.ס.ז' - כל אלו הן קבוצות שיכולות ללכת עד הסוף בליגת האלופות, מילאן לא. היא קבוצה שהשתפרה מאוד במהלך העונה ובלי בלאוטלי שלא יכול לשחק בליגת האלופות, מגיעות הרבה מחמאות לשחקנים של אלגרי. 

במשחק השני שהתקיים היום, גלאטסאריי ניצחה את שאלקה 3:2 וקבעה כי לגרמניה לא יהיו שלוש נציגות בשלב רבע הגמר. טורקיה זוכה לנציגה בשמונה הטובות של אירופה, דרוגבה שומר על הסיכוי לזכות בגביע האלופות שנה שנייה ברציפות. 

ביום שישי תתקיים ההגרלה, עד כה הקבוצה שהעפילו לרבע הגמר הן: ריאל מדריד, דורטמונד, יובנטוס, פ.ס.ז', גלאטסראיי וברצלונה. מחר ייקבעו שתי העולות האחרונות כמלאגה ופורטו ייפגשו (1:0 לפורטו במשחק הראשון),  ארסנל תנסה להפתיע את באיירן מינכן בגרמניה (3:1 לבאיירן מינכן במשחק הראשון).

תגובות