ראש הממשלה ראה את מסי מככב . ראש הממשלה רואה את המשחק בין ברצלונה למילאן. צילום: פייסבוק

ראש הממשלה ראה את מסי מככב

יום לאחר ניצחונה הענק של ברצלונה על מילאן 4-0 המעניק לה כרטיס לרבע גמר, הרשת לא נגמרה והתמלאה במגוון ממים על המשחק. מסתבר שגם ראש הממשלה צפה במשחק

עולם הספורט כולו והרשת האינטרנטית מסרבים להרגע מההעפלה של ברצלונה לרבע גמר ליגת האלופות. 

הקאטלונים הצליחו למחוק פיגור 2-0 במשחק הראשון ולעלות לרבע הגמר תוך כדי שהיא מוחצת את מילאן 4/0 בקאמפ נואו. ליאו מסי כבש צמד, וייה כבש את השלישי ואת השער הרביעי של הספרדים כבש ג'ורדי אלבה.

ביום שישי הקרוב, תערך הגרלת שלב רבע הגמר שתכלול גם את המסלולים שהקבוצה ייצטרכו לעבור עד הגמר.  עד כה, העפילו לשלב רבע הגמר שש קבוצות: ריאל מדריד, דורטמונד, יובנטוס, פ.ס.ז', גלאטסראיי וברצלונה. היום ייקבעו שתי העולות האחרונות כשמלאגה ופורטו ייפגשו (1:0 לפורטו במשחק הראשון),  ארסנל תנסה להפתיע את באיירן מינכן בגרמניה (3:1 לבאיירן מינכן במשחק הראשון).

הניצחון העצום של ברצלונה הוביל לממים רבים ברשת, הבאנו לכם את הטובים שבהם. זה ידוע שהאפיפיור כבר הודיע על פרישה ואולי מי שיחליף אותו יהיה דווקא כוכב ברצלונה, ליאונל מסי? 

מסי. האפיפיור הבא?
מסי. האפיפיור הבא?
צילום: פייסבוק.
אין כמו ללכת לבית הספר, לעבודה או לבסיס, יום אחרי ניצחון של הקבוצה שלך, בטח שמדובר בניצחון ענק. אז איך נראו היום אוהדי מילאן וברצלונה?
ככה גם אתם נראים אחרי ניצחון/הפסד?
ככה גם אתם נראים אחרי ניצחון/הפסד?
צילום: פייסבוק.
נתחיל לעבור לישראל, בעמוד "הפייסבוק הפקטיבי של הכדורגל" העלו תמונה מצחיקה למדי ובו פוסט מזוייף של איציק זוהר שכותב על מסי. חלוצה של קריית שמונה, שמעון אבוחצירא שכבש גם הוא צמד אתמול חושב שהפוסט מדובר עליו. אבוחצירא כבש את שני השערים בניצחון של האלופה 3-1 על בני סכנין שהעלה אותה לחצי גמר גביע המדינה.

 

איציק זוהר ושמעון אבוחצירא בפוסט מזוייף.
איציק זוהר ושמעון אבוחצירא בפוסט מזוייף.
צילום: פייסבוק.
נסיים, איך לא, עם ראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו. ידוע שנשיא ארצות הברית ברק אובמה הוא חובב ספורט מושבע הנוהג לארח בבית הלבן את אלופת ה-NBA בכל שנה ולהמר על משחקי אליפות המכללות ואולי לקראת ביקורו של הנשיא בשבוע הבא, נתניהו רצה למצוא נושאים משותפים לשיחה שחורגים מגבולות הפוליטיקה וצפה במשחק בין ברצלונה למילאן. 

 

בינימין נתניהו רואה כדורגל.
בינימין נתניהו רואה כדורגל.
צילום: צילום מסך, פייסבוק.

 

 

 

 

תגובות