רבע גמר ליגת האלופות: ברצלונה ופ.ס.ז'. ליגת האלופות. צילום: פייסבוק

רבע גמר ליגת האלופות: ברצלונה ופ.ס.ז'

מי תזכה בליגת האלופות? הגרלת רבע הגמר זימנה מפגשים חמים: באיירן מינכן תפגוש את יובנטוס, ריאל מדריד את גלאטסראיי, דורטמונד את מלאגה וברצלונה את פ.ס.ז'

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות התקיימה היום (ו') ובמהלכה קיבלנו כמה מפגשים חמים במיוחד. באיירן מינכן, אחת הקבוצות החזקות באירופה כיום תפגוש את מי שתרצה לחזור למעמד ארבעת הטובות באירופה: יובנטוס

ברצלונה, שהדיחה את מילאן אחרי 4/0 בקאמפ נואו (4/2 בסיכום הכללי) תפגוש יריבה לא פחות קשה בדמותה של פריז סאן ז'רמן הצרפתית של זלאטן איברהימוביץ' (שייעדר מהמשחק הראשון), טיאגו סילבה ודיוויד בקהאם.

ריאל מדריד נהנתה בפעם הראשונה העונה מהגרלה קלה יחסית. לאחר שבשלב הבתים הספרדים הוגרלו לבית המוות עם דורטמונד, מנצ'סטר סיטי ואייאקס ובשלב שמינית הגמר מוריניו פגש את מנצ'סטר יונייטד, הפעם המאמן הפורטוגלי לא אמור להתקשות יותר מידי כשקבוצתו תפגוש את גלאטסראיי של ווסלי סניידר ודידייה דרוגבה.

במפגש האפרורי ביותר מבין הארבעה, תפגשנה דורטמונד ומלאגה. מלאגה תרצה להמשיך את העונה החלומית שלה במפעל היוקרתי. בעונתה הראשונה בליגה האלופות מלאגה נמצאת כבר בטופ 8 של אירופה ופלגריני יירצה להתקדם לחצי הגמר. בצד השני, בדורטמונד יודעים שליגת האלופות הוא התואר האחרון בו הם יכולים לזכות העונה.

בשנה שעברה קלופ זכה בדאבל מקומי אבל העונה דורטמונד כבר הודחה מהגביע על ידי באיירן מינכן והיא נמצאת מהבאוורים שנמצאים במקום הראשון בפעם גדול יחסית.

תגובות