ליגת העל לנוער: 6-0 למכבי חיפה על רמה"ש. ליגת העל לנוער. צילום: פייסבוק

ליגת העל לנוער: 6-0 למכבי חיפה על רמה"ש

מחזור 23: מכבי תל אביב רצתה להקטין את הפער בפסגה כשניצחה את קריית שמונה 3-1 אך מכבי חיפה הביסה 6-0 את רמת השרון ושמרה על יתרון 7 הנקודות בפסגה

המחזור ה-23 של ליגת העל לנוער הסתיים היום (ש') עם ניצחונות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב על רמת השרון וקריית שמונה. מכבי תל אביב לא נתנה למכבי חיפה להגדיל את הפער בפסגה. כאמור, הצהובים ניצחו 3-1 את קריית שמונה שמדורגת במקום השישי.

כבר בדקה השלוש עשרה של המשחק הצהובים כבשו את הראשון.  כדור הוגבה לרחבה של קריית שמונה, לארי קהינדה נגח את הכדור לשער ולפני שנכנס פגע בדור ג'אן. 

בדקה ה-33 גיא כהן מסר כדור מצוין לזיסו שכבש את השני של מכבי תל אביב, 2-0.  חמש דקות בפתיחת המחצית השנייה לארי קהינדה קיבל כדור מדהים ובעט לשער אך שוערה של ק"ש רום אילוז הדף את הכדור.  בדקה ה-57 כדור קרן לזכות הצהובים הוגבה ושוב זיסו כבש בנגיחה מחמישה מטרים. אופיר מזרחי מק"ש הצליח לכבוש רק בדקה ה-90 וקבע את תוצאת הסיום, 3-1.

מכבי חיפה ניצחה בצורה מרשימה עם 6-0 על עירוני רמת השרון והוכיחה שהיא שולטת בליגת העל לנוער. במשחק כבשו שובל גוזלן, איסמעיל ריאן (צמד), רועי עטר, דור חוגי ומיכאל לאטה.

עוד בליגה: קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים השיגה שלוש נקודות חשובות בתחתית עם ניצחון 2-0 בדרבי על הפועל ירושלים כך התרחקה בית"ר מהקו האדום וקירבה את היריבה העירונית לליגה השנייה. בני יהודה עלתה למקום הרביעי בזכות ניצחון 5-2 על הפועל חיפה. בית"ר טוברוק השיגה ניצחון משמעותי על הפועל תל אביב 1-0 ומ.ס. אשדוד ניצחה 2-0 את מכבי פתח תקווה מהתחתית.

תגובות