גיא לוזון וניר ביטון לקראת המשחק מול גרמניה. גיא לוזון וניר ביטון. צילום: הדר גרינברג

גיא לוזון וניר ביטון לקראת המשחק מול גרמניה

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בבית הנבחרות בשפיים, דיברו מאמן הנבחרת הצעירה וקפטן הנבחרת, על התחושות לפני המשחק מול הנבחרת הצעירה של גרמניה בישראל

גיא לוזון וניר ביטון במסיבת העיתונאים.
צילום: הדר גרינברג.

נבחרת ישראל הצעירה מתכוננת לקראת המשחק מול הנבחרת הצעירה של גרמניה שיתקיים מחר (א'). קפטן הנבחרת ניר ביטון ומאמן הקבוצה גיא לוזון, דיברו על החששות והתחושות לפני המשחק במסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה היום (ש') אחר הצהריים בבית הנבחרות בשפיים. 

בתוך כך, אמש (ו') הסתיים המשחק בין נבחרת ישראל הבוגרת לנבחרת פורטוגל בתוצאה 3-3. פורטוגל פתחה את המשחק טוב יותר וכבר בדקה השנייה הבקיעה ממצב נייח.

ישראל הצליחה להבקיע שני שערים שלתומר חמד ועדן בן בסט עד המחצית. במחצית השנייה ישראל כבר עלתה ליתרון 3-1 אחרי שער של רמי גרשון בדקה ה-70 אבל כן הגיע הירידה ביכולת של הנבחרת.

בדקה ה-72 פוסטיגה הקטין ל 3-2 בעקבות טעות של ההגנה הישראלית. הפורטוגלים לחצו במטרה למצוא את שער השיוויון וטעות של דודו אוואט הובילה לשער קואנטראו שהשווה בדקה ה-93 וקבע את תוצאת המשחק.

אין ספק שלפני המשחק כולנו היינו שמחים על תוצאה כזאת אבל דווקא איך שהמשחק התפתח יש מקום לאכזבה. למרות שלא ניצחנו, אני חושב שהנבחרת נתנה את משחקה הגדול ביותר בשנים האחרונות. תומר חמד, עדן בן בסט, מאור מליקסון, שירן ייני ושחקנים נוספים בנבחרת הראו שיש עתיד לנבחרת.

פורטוגל היא נבחרת טובה מישראל ללא עוררין. נבחרת ישראל חיפתה על הבדלי הרמות בעזרת לחימה על המגרש. הנבחרת הייתה אגרסיבית ברמה המתאימה, רצה ללא הפסקה ואם היא תלחם כך בכל משחק היא תוכל לאיים על כל נבחרת בעולם.

תגובות