הכדורסלנים הישראלים מחפשים קריירה חדשה? . בר טימור וגדעון ריאטי. צילום: פייסבוק

הכדורסלנים הישראלים מחפשים קריירה חדשה?

עידו קוז'יקרו יכין קפה? בר טימור יבשל? הכדורסלנים הישראלים כבר חושבים על החיים בלי הכדורסל במידה והשביתה לא תסתיים ויוחלט לסיים את העונה מוקדם מהצפוי

שביתתם של השחקנים הישראלים נמצאת בעיצומה, נוכח אי השגת ההסכם עם מנהלת הליגה בנוגע לחוקים המקדמים את השחקן הישראלי.

23 שחקנים ישראלים הגיעו הערב למשחקי הליגה השונים. כמו כן, למשחקים הוזמנו שופטים, שופטי מזכירות, משקיפים, צוותי סטטיסטיקה, אנשי אבטחה, צוותי מד"א, כרוזים, אנשי תפעול, מנהלי אירועים וכד'. 

הצוותים המקצועיים של הקבוצות והשחקנים הזרים הגיעו לנקודות האיסוף של הקבוצות לקראת המשחקים אבל חלק מהשחקנים הישראלים לא הגיעו לנקודות האיסוף. לכן, נאלצה להודיע על ביטול המשחקים בזה אחר זה ולא לקיים את המחזור. 

בעקבות אי יכולת המנהלת לקיים את המחזור והמשך שביתת השחקנים החליטה המנהלת לבטל גם את המחזור הבא, שנועד להתקיים ביום ד' הקרוב, 3/4.    ביום ג' 2/4 תתקיים ישיבת דירקטוריון בראשות יושב ראש המנהלת שמואל פרנקל,  בה יחליטו יושבי ראש הקבוצות על המשך צעדיהם כשעל הפרק גם החלטה על סיום הליגה לאלתר.

הכדורסלנים הישראלים מתחילים להרגיש את הסוף? עידו קוז'יקרו כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "מתאמן בעבודה חדשה..." והוסיף תמונה שלו מכין קפה. 

קוז'יקרו מכין קפה.
קוז'יקרו מכין קפה.
צילום: צילום מסך, פייסבוק.

 

שחקנה הצעיר של הפועל תל אביב, בר טימור חושב על מעבר לתחום המסעדנות גם הוא אלא שבניגוד לקוז'יקרו, טימור מתכוון דווקא לתחום הבישול. בזמן שטימור בישל, חברו לקבוצה, גדעון ריאטי ניקה את הבית. 

טימור וריאטי.
טימור וריאטי.
צילום: פייסבוק.

שחקנה של מכבי חיפה, טל אזולאי בדק איך זה להיות צבעי, זאת במסגרת צביעת הבית לקראת פסח.

טל אזולאי צובע את הבית.
טל אזולאי צובע את הבית.
צילום: פייסבוק.

 

נסיים עם שחקנה של הפועל חולון, גונן דווידי שיצא לבלות בבאולינג. אם עונת הכדורסל תתקיים, דווידי יעבור לבאולינג? 

גונן דווידי. יעבור לבאולינג?
גונן דווידי. יעבור לבאולינג?
צילום: פייסבוק.

 

תגובות