אופ"א החליטה לא להעניש את נאני. נאני מקבל את הכרטיס האדום מול ריאל מדריד. צילום: פייסבוק

אופ"א החליטה לא להעניש את נאני

למרות הצהרתה כי היא עומדה מאחורי השופט, אופ"א החליטה שלא להאריך את העונש של שחקן יונייטד כפי שיכלה לעשות, ובכך אומרת שההחלטה להרחיק אותו לא היתה מוצדקת

כולם חיכו לתגובת אופ"א בנוגע להאשמות נגד השופט צ'אקיר הטורקי לאחר משחק הגומלין בשמינית הגמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד. אופ"א יצאה בהצהרה כי היא עומדת מאחורי השופט ונותנת לו גיבוי מלא.

לאחר בחינה מחדש של אירועים, אופ"א יכולה להגדיל או להפחית עונשים בהתאם למה שתראה לעשות לנכון. דו"ח השופט על המשחק כלל בין היתר את הכרטיס האדום שהוציא השופט לנאני, שחקן יונייטד.

הכרטיס האדום גרם לנאני להיות מושעה למשחק אחד אוטומטית, ואופ"א שקלה האם להגדיל את העונש הזה בעצמה אם העברה היתה חמורה מספיק. כאמור, לבסוף החליטה אופ"א שלא להגדיל את העונש.

יש הרואים במהלך זה כחזרה של אופ"א מההצהרה כי היא עומדת מאחורי השופט. לאחר שאופ"א ראתה את המהלך שהוביל לכרטיס האדום הזה ודנה בו, ההחלטה שנפלה היתה כנראה שהעבירה אינה כל כך חמורה ואינה מצדיקה הרחקה ממשחקים נוספים, ושללה את הדעה שהעברה היתה מכוונת ומסוכנת.

ייתכן שלא היה בכוחה לבטל את ההרחקה למשחק אחד מכיוון שהיא באה מכוח כרטיס אדום ישיר ונמצא בדו"ח השופט על המשחק.

לאחר משחקי ליגת האלופות, המאמנים מחויבים לגשת למסיבת עיתונאים. אחרי המשחק הזה, סר אלכס פרגוסון מאמן יונייטד לא הופיע, ובמקומו הגיע העוזר שלו מייק פלאן. פרגוסון נקנס בעשרת אלפים יורו על המהלך הזה.

אלכס פרגוסון. נקנס ב-10,000 יורו.
אלכס פרגוסון. נקנס ב-10,000 יורו.
צילום: פייסבוק.
תגובות