קופצים לגובה: תחזית פלייאוף ה-NBA. הגריזליס, בדרך אל התואר? צילום: פייסבוק

קופצים לגובה: תחזית פלייאוף ה-NBA

הפעם במגזין ה-NBA של פרוגי - "קופצים לגובה", ניסינו לחזות את תוצאות הסיבוב הראשון במערב. הלייקרס תנצח את סן אנטוניו למרות היעדרותו של קובי, ומה תעשה דנבר?

ליגת הכדורסל הטובה בעולם מגיעה אל רגעי ההכרעה. הפעם, בלוג ה-NBA של פרוגי - "קופצים לגובה" מנסה לחזות מה יקרה בסיבוב הראשון של סדרות הפלייאוף בחוף המערבי. 

אוקלוהומה סיטי שסיימה ראשונה במערב תפגוש את יוסטון רוקטס. סן אנטוניו ספרס תפגוש את הלייקרס.

דנבר נאגטס המפתיעה, שסיימה במקום השלישי תפגוש את גולדן סטייט השישית. והקליפרס וממפיס ישחזרו את הסיבוב הראשון של העונה שעברה.

אוקולוהומה סיטי ת'אנדר - יוסטון רוקטס

אחד המפגשים היותר מעניינים בשלב הנוכחי - אחד השחקנים המשמעותיים בשנה שעברה בת'אנדר, ג'יימס הארדן עבר בקיץ ליוסטון שניסתה לבנות קבוצה לפלייאוף וגם הצליחה. הארדן נותן עונה גדולה בטקסס ולמעשה זוהי הפעם הראשונה שהוא הכוכב הראשי של הקבוצה שלו. 

אצל אוקלוהומה, עסקים כרגיל. סגנית אלופת ה-NBA ממשיכה להציג יכולת גבוהה למרות עזיבתו של הארדן והם גם צפויים לנצח במפגש הזה. האיכויות של אוקלוהומה סיטי עולות בהרבה על אלו של יוסטון והצמד ווסטברוק ודוראנט יובילו את הת'אנדר לניצחון קליל: 4-1 בסדרה.

ג'יימס הארדן, ייפגוש את האקסית.
ג'יימס הארדן, ייפגוש את האקסית.
צילום: פייסבוק.

סן אנטוניו ספרס - לוס אנג'לס לייקרס

לוס אנג'לס לייקרס בקושי הגיעה לפלייאוף, לאחר כמה ניצחונות דרמטיים במשחקי הסיום בהם קובי בראיינט שגמר את העונה לא שיחק, הצהובים סגולים הצליחו לסיים במקום השביעי שסידר להם מפגש עם סן אנטוניו החזקה של טים דאנקן.

למרות היתרון הברור של הספרס, הפציעה של בראיינט גרמה לשיפור משמעותי ביכולת של הלייקרס ובעיקר אצל פאו גאסול וסטיב בלייק. נראה שגם האוורד משתפר ומתחיל להתקרב ליכולת שהציג באורלנדו מה שיוביל לניצחון דרמטי של הלייקרס בסדרה: 4-3

בראיינט, הלייקרס תצטרך להסתדר בלעדיו.
בראיינט, הלייקרס תצטרך להסתדר בלעדיו.
צילום: פייסבוק.

דנבר נאגטס - גולדן סטייט ווריורס

שתי הקבוצות רשמו עונה מצוינת שהפתיעה את כל הליגה. דנבר הצליחה לסיים במקום השלישי, כשהיא בנויה על משחק קבוצתי ומשחקת בלי אולסטאר אמיתי. גולדן סטייט בנויה בעיקר על סטפן קארי שקולע 22.9 נקודות למשחק, אבל כמו אצל הדנבר, גם הווריורס לא בנויים על כוכב מרכזי אלא יותר על משחק קבוצתי.

אני חושב שאנחנו לא נראה הפתעות במפגש הזה, גולדן סטייט אמנם תיתן פייט אבל גלינארי, איגודאלה ולאוסון יתנו את הניצחון לדנבר עם 4-2 בסדרה.

דנבר נאגטס, תדיח את גולדן סטייט?
דנבר נאגטס, תדיח את גולדן סטייט?
צילום: פייסבוק.

לוס אנג'לס קליפרס - ממפיס גריזליס 

אין לי ספק שזהו המפגש המעניין ביותר בסיבוב הנוכחי. מצד אחד הקליפרס של כריס פול, בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן ומצד שני הגריזליס של מארק גאסול, זאק רנדולף ומייקל קונלי. אני מוכרח להיות כנה, כבר מספר פעמים שאני משנה את דעתי לגבי זהות המנצחת - יהיה פה קרב צמוד, שייגמר בניצחון 4-3 ללוס אנג'לס קליפרס

"תאמינו בממפיס"
צילום: פייסבוק.

 

תגובות