כדורגל: בית"ר ירושלים תעזוב את הליגה?. קרב מוחץ. צילום: ההתאחדות לכדורגל

כדורגל: בית"ר ירושלים תעזוב את הליגה?

פרוגי מכין אתכם למחזור הסיום בליגת העל בכדורגל בו אחת משש הקבוצות בליגה תרד לליגה הלאומית. יש סיכוי שבית"ר תפרד מליגת העל?

מחזור אחד לסיום העונה. 90 דקות לשחק, שלושה מגרשים בהם המתח גבוה ושש קבוצות שכל אחת מהן יכולה למצוא עצמה בתסריט מסוים בליגה הלאומית בשבת הקרובה. להלן תחזית פרוגי ועדכונים חמים לקראת כל המשחקים הגורליים. 

מכבי נתניה – הפועל באר שבע

כל 12 אלף הכרטיסים שהוצאו למכירה למשחק נחטפו בתוך שלושה ימים המתח בשיאו בקרב שתי הקבוצות כאשר לשתי הקבוצות הפסד שווה ירידת ליגה, ניצחון הישארות ותיקו ישאיר את התלות במשחקים אחרים. לדעתי התאוששות המדהימה של מכבי נתניה בשבועיים האחרונים תשאיר אותה בליגה.

בני סכנין –ביתר ירושלים

את המשחק הטעון הזה עומדים לאבטח למעלה מ-700 שוטרים וסדרנים ולא מומלץ להגיע לאזור דוחא ללא כרטיס. בתסריט בו מכבי נתניה תנצח את באר שבע הקבוצה שתפסיד במשחק הזה תמצא את עצמה בליגה הלאומית. באם ביתר ירושלים לא תתאושש מהמשבר שפוקד אותה היא עשויה למצוא את עצמה בליגה הלאומית. תיקו ישאיר את שתי הקבוצות בליגה אך היריבות עתיקת השנים בין הקבוצות תוביל למלחמה על כר הדשא.

הפועל חיפה –הפועל עכו

במקרה שנתניה תפסיד לבאר שבע תיקו יבטיח לשתי הקבוצות הישארות אך גם כאן הכל פתוח ותלוי במשחקים האחרים. הפועל חיפה שהתאוששה בחודשיים האחרונים מפתיחת העונה הגרועה שלה טובה יותר מעכו וסביר שתנצח את המשחק. מנגד עכו לא תוותר ומספר שיא של 250 אוהדים עשוי ללוות אותה למשחק החשוב הזה.

לסיכום, אין לדעת מי תרד ליגה, אל תשכחו לפתוח מחר (ש') בערב את הטלוויזיה ולצפות במשחקים המסקרנים שבסיומם נדע מי תנשור לליגה הלאומית.

תגובות