מוריניו מדבר על הזכייה של ברצלונה בליגה. מוריניו מפרגן. צילום: פייסבוק

מוריניו מדבר על הזכייה של ברצלונה בליגה

מאמנה של ריאל מדריד בחר דווקא לפרגן לאלופה הטרייה. "אני רוצה לברך את ברצלונה, הדבר ההגון ביותר הוא לברך את האלופים". וראן צפוי להיעדר מגמר הגביע

פרסומת.

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, שיבח את ברצלונה על הזכייה בליגה. לאחר המשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד בו הגיע הבשורה כי ברצלונה היא אלופת ספרד מיהר "המיוחד" להגיב לזכייה של הקאטלונים בתואר. 

"ראשית, אני רוצה לברך את ברצלונה, את המאמנים, את השחקנים, ואת האוהדים. אני חושב שהדבר הכי הגון הוא לברך את האלופים. בשנה שעברה זכינו אנחנו ודיברנו על האליפות, עכשיו הדבר הכי הגיוני שאני חושב הוא לשבח את האלופים".

חלק מהשבחים של מוריניו, נועדו בכדי להסיט את תשומת הלב מפפה, שהוצא מההרכב לאחר שהביע ביקורת על כך שמוריניו לא מכניס את קסיאס. בנושא פפה הודיע: "אתם תמיד מדברים על השחקנים, יש לנו אלופה חדשה, ורק על השחקנים אתם מחפשים לדבר. אני המאמן, ואני לא צריך להצדיק כל דבר, מהמשחק הראשון ועד האחרון אני אחליט מי משחק ומי לא. אני אשתף את מי שאני רוצה".

המצב נהיה יותר קשה בריאל כאשר המגן רפאל ורן, כנראה יפסיד את גמר הגביע הספרדי נגד אתלטיקו שיהיה ביום שישי, בשל פציעה שספג בברך נגד אספניול. על היעדרותו של וראן אמר הפורטוגלי: "ביום שישי תראו מי משחק, הצוות הרפואי אומר שכנראה רפאל לא ישחק. ברור שהוא לא יוכל לשחק במשחק שכולם רוצים לשחק, תנסו לא להמציא כי יש לנו כבר פתרון, יש מחליפים".

תגובות