ברביעי: כפר קאסם בליגת האלופות . בדרך לרומא. צילום: פייסבוק

ברביעי: כפר קאסם בליגת האלופות

כדורגל חופים: האלופה הישראלית יצאה לאיטליה בכדי לייצג את ישראל, תפגוש ברביעי את מוסקבה, בחמישי את סאמבנדטו ובשישי את טראגונה. דינו נשאר, סוהיב פריג חתם

בשנה שעברה בגמר ליגת כדורגל החופים קיבלנו קרב אדיר בין שתיים מהקבוצות המרשימות שנבנו פה / כפר קאסם של דינו ויתים מול ראש העין של דייגיניו, מרקו סילבה ואדיר דנין. כפר קאסם, שניצחה במשחק, לא זכתה רק באליפות הראשונה בתולדותיה בענף אלא גם במקום בליגת האלופות של כדורגל החופים בעונה לאחר מכן. 

כפר קאסם הוגרלה לבית A הקשה הכולל את לקומטיב מוסקבה הרוסיה, טראגונה הספרדיה וסאמנדסה האיטלקית. לשלב הבא תעלה אוטומטית הקבוצה שסיימה ראשונה והסגנית הטובה ביותר מבין חמשת הבתים. 

מבחינת הסגל, עמאר יתים נשאר בקבוצה, כך גם הזר הברזילאי המצוין דינו, שהוביל בעונה שעברה את כפר קאסם לאליפות. בגזרת הרכש, כפר קאסם החתימה את סוהייב פריג' שגדל בכפר קאסם. מדובר בשחקן זריז במיוחד, ששיחק בעבר בנבחרת הצעירה.

היום (ב') נחתה הקבוצה ברומא, השחקנים נהנו מיום מנוחה בבירה האיטלקית בה מאמנה של כפר קאסם, מאמון עאמר יצא לצפות באימון היריבה במטרה להכין את השחקנים בצורה המיטבית. מבחינת התלבושת, אין שינוי בצבע שתלבש כפר קאסם בטורניר האירופי ובעונה הרגילה - ירוק ולבן. 

כאמור, ביום רביעי כפר קאסם תפגוש את לוקומטיב מוסקבה, בחמישי את סאבמנדטו האיטלקית ובשישי את טראגונה.

תגובות