הקיץ לא צהוב: קיץ קשה למכבי תל אביב. אלירן עטר. צילום: פייסבוק

הקיץ לא צהוב: קיץ קשה למכבי תל אביב

אלופת העונה שעברה לא מצליחה למצוא מאמן, הכוכב הגדול אלירן עטר בדרך לצרפת ולא ברור מה קורה בקריית שלום: שקט תעשייתי או קשיים של ממש?

האם אלופת העונה שעברה, מכבי תל אביב בדרך לנפילה מהירה במיוחד? הצהובים עדיין ללא מאמן ועתידו של כוכב הקבוצה, אלירן עטר לא ידוע. 

לאחר העזיבה המאכזבת של אוסקר גארסיה שהוליך את מכבי תל אביב לאליפות ראשונה לאחר עשר שנות בצורת, ג'ורדי עדיין לא מצא מחליף. 

האלופה עוברת תקופה קשה כשבשבועות האחרונים היא עשתה מירב מאמציה להחתים מאמן זר, אך ללא הצלחה. נראה כי הצהובים יאלצו להסתפק במאמן ישראלי, המועמד המוביל של ג'ורדי לתפקיד הוא רוני לוי.

המכה השנייה שהאלופה צפויה לספוג היא עזיבתו של אלירן עטר לריימס הצרפתית.  כידוע, עטר הוא מלך השערים של ליגת העל וללא ספק אחד מעמודי התווך של המועדון בעונה החולפת.

אין טעם להספיד את מכבי תל אביב, גם אם עטר יעזוב המאמן החדש ימצא תחליף מתאים כשגם ברק יצחקי שאמור לחזור מהשאלה, יוכל למלא את החלל החסר. בנוגע לעמדת המאמן קרויף חייב להזדרז ולמצוא מאמן שיוכל להתחיל לעשות את ההכנות לקראת העונה הקרובה, במטרה להוביל את הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

תגובות