נוער: ונצואליה ניצחה את ישראל. ניצחון לנבחרת הנוער של ונצואלה על נבחרת הנוער של ליגת בתי הכנסת. צילום: לירן ויינשטיין

נוער: ונצואליה ניצחה את ישראל

נבחרת הנוער בכדורסל של ונצואלה פגשה למשחק אימון מיוחד לקראת משחקי המכביה, את נבחרת הנוער של ליגת בתי הכנסת. זה נגמר בניצחון צמוד לנבחרת האורחת

המכביה ה-19 בפתח, נבחרות רבות של יהודים מרחבי העולם כבר נחתו בארץ, ומספר יישובים בחרו לאמץ נבחרות שונות. העיר שוהם, בחרה לאמץ את הנבחרת הונצואלית, שחקני הנבחרת זכו לאירוח על ידי משפחות מקומיות ולסיורים בירושלים ובתל אביב. 

כמו כן, נערך משחק מיוחד בין הנבחרת הנוער היהודית של ונצואלה לנבחרת הכדורסל של ליגת בתי הכנסת. אוהדים רבים פקדו את היציעים, וביניהם שחקני נבחרת הנוער היהודית של ונצואלה בכדורגל.

"מטרת המשחק היא לייצר אווירה ביתית לשחקני הנבחרת האורחת, שנמצאים רחוק כל כך מבני משפחתם", מספרים ראשי מנהלת ליגת בתי הכנסת, צחי שטראוכלר ואבי משיח. המשחק היה שקול, והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון שלוש לנבחרת האורחת, 33:30. במחצית השנייה הקבוצה הישראלית הראתה אופי, והוכיחה שגם היא יכולה להציג כדורסל טוב, אך לצערה זה לא הספיק לניצחון, והמשחק הסתיים ב-62:58 לנבחרת ונצואלה. 

שחקנה של נבחרת ונצואלה, ג'ייקוב בנאסייג, סיפר לפרוגי: "זו פעם ראשונה שיוצא לנו לשחק כקבוצה. אני יכול לומר שמאוד התרשמתי מהשחקן הישראלי, בסופו של דבר מבחינתו המשחק היה הכנה טובה לקראת משחקי המכביה".

תגובות