כל המידע אודות Ultimate Team 14. רכישה מוקדמת של פיפא 14 תכלול 3 חגיגות שערים

כל המידע אודות Ultimate Team 14

חברת Electronic Arts פרסמה השבוע פרטים נוספים אודות מוד מצב המשחק Ultimate Team לפיפא 14. כזכור, אופציה זו נשכחה במשחק הקודם בסדרה. מה יהיה חדש בפיפא 14 והאם אנחנו צפויים לשחק גם בליגת האלופות? כל הפרטים

Ultimate Team 14
המשחקים היחידים חוזרים ל-Ultimate Team 14.

זה חוזר. חברת Electronic Arts פרסמה השבוע פרטים נוספים אודות מוד מצב המשחק Ultimate Team לפיפא 14. כזכור, אופציה זו נשכחה במשחק הקודם בסדרה פיפא 13. הסיבה לכך שמצב המשחק חזר, הוא בשל התלונות הרבות שהחברה קיבלה בעקבות קהל השחקנים.

בנוסף לזאת, אחד השינויים הגדולים דווקא מתחיל במנוע הכימיה, שעבר שכלול שכולל סוף למורל ולשחקנים המותאמים למערכים מסוימים, כאשר הוא נקרא "FUT Chemistry Styles", ובתרגום חופשי - "עיצובי כימיה", אשר יהפכו כל שחקן וקבוצה למיוחדים.

ישנם סוגי עיצובי כימיה מותאמים לשוערים, מגנים, קשרים וחלוצים, כאשר כל עיצוב כימיה ישפיע בצורה שונה על היכולות של השחקן. מנוע זה יגרום לקבלת ההחלטות להיות מכריעה ביכולת הקבוצתית של הקבוצה שתבנו. כמו כן, אופציית חיפוש ידידותית יותר נוספה, איתה תהיה אפשרות להשוות בין שחקנים בקבוצתכם לשחקנים אשר אתם מעוניינים לרכוש.

הסבר על מנוע הכימיה החדש ועל חלון העברות.
פרופיל שחקן
פרופיל השחקן של מסי בצורת סמל.

בנוסף, EA הכניסו את מוד הליגות ל-Ultimate Team. המוד הזה, יכניס אופציה להיות בליגה, עולות ויורדות, כאשר צריך מספר נקודות מסוים כדי לעלות ליגה ומספר נקודות מסוים על מנת שלא לרדת ליגה. במוד זה, יהיו גם תארים עליהם תשחקו עם שחקני אונליין אחרים, תארים כגון Coins, שחקנים, חבילות ועוד..

ב-EA החליטו גם להוסיף שתי אפשרויות חדשות, מהיום תוכלו לקבוע את השחקנים שתשתמשו בהם למצבים נייחים ישר מדף הקבוצה שלכם ולשנות מספרי חולצות לשחקנים שלכם, וכן צורת פרופיל השחקן שונתה לצורת סמל.

לבעלי הקונסולות, לא לדאוג. בעלי הקונסולות הישנות יוכלו להעביר את ה-Coins שלהם מהקונסולה הישנה לחדשה, בין אם מדובר ב-XBOX One ובין אם מדובר ב-PlayStation 4.

עוד נאמר בהכרזה הרשמית של החברה, כי עבור אלו שלא יכולים לחכות ויירכשו את המשחק בהזמנה המוקדמת (Pre-Order) יקבלו עם המשחק 3 חגיגות שערים שונות.

ניתן להעביר את ה-Coins לקונסולה חדישה יותר
ניתן להעביר את ה-Coins לקונסולה חדישה יותר
רכישה מוקדמת של פיפא 14 תהיה כוללת בתוכה 3 חגיגות שערים שונות
רכישה מוקדמת של פיפא 14 תכלול בתוכה 3 חגיגות שערים שונות.

נסיים עם שמועה האומרת כי במשחק החדש יהיה רישיון לליגת האלופות, למרות ההסכם של חברת קונאמי (המתחרה של EA עם המשחק PES). מה יהיה? רק הזמן יגיד לנו..

ההסכם של קונאמי עם אופ
ההסכם של קונאמי עם אופ"א שכולל את לליגת האלופות
תגובות