טוטו תמוז חתם באוראל. טוטו תמוז חותם באוראל. צילום מסך

טוטו תמוז חתם באוראל

טוטו תמוז שהחל את הקריירה המקצועית שלו ב"הפועל פתח תקווה", חתם חוזה באוראל, קבוצה רוסית קטנה וזכה לתמיכה רבה מהאוהדים האוהבים. עכשיו נותר רק לחכות לביצועים שלו בהמשך

טוטו תמוז, אקס "הפועל תל אביב" חתם אתמול (שני) על חוזה לשנתיים באוראל קבוצה מהליגה הרוסית. שעלתה העונה מהליגה השנייה ברוסיה, לליגה הבכירה תמוז זכה לתגובות אוהדות מהקבוצה החדשה.

טוטו תמוז החל את הקריירה המקצועית שלו בהפועל פתח תקווה, ואחרי עונה אחת עבר לבית"ר ירושלים בה ביצע את הפריצה הגדולה שלו בתור שחקן אחרי חמש עונות בבית"ר למורת רוחם של אוהדי בית"ר.

תמוז עבר ליריבה המושבעת הפועל תל אביב ואחרי שלוש שנים באדום הגשים את החלום של כל שחקן לככב באירופה.

תמוז חתם באוראל, קבוצה רוסית קטנה, שהצליחה בעונה הקודמת לעלות ליגה והיום אחרי שלושה מחזורים בליגה הרוסית, נמצאת במקום הלפני אחרון בתקווה שהרכש החדש יעזור לקבוצה לעלות בטבלה.

אחרי ששוחררה ההודעה הרשמית שתמוז חתם אוהדי הקבוצה מיהרו להגיב "בדיוק השחקן שהיינו צריכים", "סופר שחקן", "אלה חדשות טובות", "המון בהצלחה לבחור". ועוד שלל תגובות מחזקות.

הקור הרוסי לא ממש ישפיע על תמוז בהתחלה, אחרי שהתחמם לו הלב מהתגובות התומכות של אוהדי אוראל. מה שנותר לתמוז הוא לא לאכזב את אוהדי הקבוצה שמאחלים לשחקן החדש המון בהצלחה.

תגובות