השופטים יוצאים למחנה אימונים. השופטים יוצאים למחנה אימונים. צילום: פייסבוק

השופטים יוצאים למחנה אימונים

איגוד השופטים מתכונן לעונת המשחקים הקרובה. שופטים שתי הליגות הבכירות יצאו למחנות אימונים - בכפר בלום ובבית הנבחרות בשפיים. מנכ"ל איגוד השופטים: "שמח על ההתקדמות, מאחל עונת משחקים מוצלחת"

עונת המשחקים 2013/2014 אוטוטו יוצאת לדרך, ושופטי הליגות המקצועניות (על ולאומית) מעלים הילוך בהכנות המקצועיות.

במהלך סוף השבוע יקיים איגוד השופטים מחנה אימונים מרוכז לשופטי ליגת העל, הליגה הלאומית ועוזרי השופט. מחנה האימונים מתחלק לשתי קבוצות כאשר סגל שופטי ליגת העל (16 שופטים), התכנסו כבר אתמול (ד') בכפר בלום בעוד שופטי הליגת הלאומית (14 שופטים), יחד עם 32 עוזרי השופטים מקיימים את מחנה האימונים בבית הנבחרות בשפיים.

התוכנית המקצועית נבנתה יחד עם היועץ המקצועי לאיגוד מטעם אופ"א, יו דאלאס, כאשר על הצד של אימוני הכושר הגופני אחראי ד"ר איציק בן מלך, יחד עם הצוות שלו.

במהלך ארבעת ימי מחנה האימונים עוברים השופטים שני אימונים ביום, אימון בוקר ואימון ערב כאשר במהלך היום, בין האימונים מתקיימות סדנאות והרצאות בנושאים מקצועיים ספציפיים כגון חוקת המשחק, נגיעות יד, שפת גוף, נבדלים ועוד.

הצוות המקצועי של האיגוד, בראשותו של יו"ר הועדה המקצועית, שופט העבר הבינ"ל, דני קורן, חברי הועדה המקצועית ושפוטי העבר הבינ"ל, חיים יעקב ומאיר לוי יחד עם מנהל פיתוח ההדרכה של האיגוד, שמוליק שטייף הם שאחראים על העברת התכנים לשופטים.

"כמו בכל שנה, גם השנה אנחנו מתכוננים לעונה ברמה מקצועית גבוהה, בדריכות ועם מטרות לעונת משחקים איכותית וטובה", סיפר יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים. "אני שמח על ההתקדמות מעונה לעונה וגאה על הדרך המקצועית בה צועד איגוד השופטים. בהזדמנות זו אני מאחל לכולנו עונת משחקים מוצלחת, ספוטיבית ובעיקר הוגנת – בשם המשחק ההוגן שהוא המוטו שלנו".  

תגובות