פיפא 14: העדכון השבועי.

פיפא 14: העדכון השבועי

כמדי שבוע זה הזמן לעדכן אותכם בכל מה שמתרחש בנוגע לפיפא 14, מהשינויים הגרפיים במשחק ועד חוזים וחדשות שרצות ברשת.

כמדי שבוע, זהו הזמן להודיע לכם מה הידיעות החדשות שצצו בעולם בנושא הפיפא, מהתמונות והפרטים הגרפיים עד לחוזים שנרקמים מאחורי הקלעים ולרעיונות החדשים במשחק.

אתמול (ה') התפרסמה הידיעה לה רבים חיכו, הדמו הרשמי של פיפא 14 יצא בתאריכים ה-10 וה-11 בספטמבר. הדמו יצא לפלטפורמות הבאות: PC, Xbox 360, PlayStation®3. כזכור לכם בנוסף לידיעה זו במהלך השבוע צורף הטריילר הרשמי של המשחק אותו ניתן לראות בכתבה הבאה.

פיפא פרסמה הודעה היום (ו') על הוספת הליגה הקולומביאנית למשחקה ופירסמה את העטיפה הרשמית עם פלקאו ווידאל, זאת בנוסף להודעה של יו"ר התאחדות הכדורגל הצ'יליאנית, סרחיו ג'דו, על כך שהליגה הצ'יליאנית תצטרף למשחק פיפא 14.
לידע כללי, בגרסא הקרובה יהיו כ-33 ליגות רשמיות רשומות במשחק כלומר, מעל ל-600 קבוצות ומעל ל-16,000 שחקנים בתוך המשחק!

העטיפה הרשמית בקולומביה.
העטיפה הרשמית בקולומביה.
EA games

כמו כן, EA SPORTS הודיעו על כך שהם האריכו את חוזיהם עם מועדון הכדורגל הגרמני בורוסיה דורטמונד לעונת 2013/14. EA גם האריכו את חוזיהם עם קבוצת הכדורגל האנגלית אברטון ובזכות שיתוף פעולה זה נזכה לשחק באצטדיונה הביתי של אברטון לראשונה במשחק.יש לציין כי לשחקני ההרכב של שתי הקבוצות צפויים להיות פרצופים.

אם כבר באצטדיונים עסקינן, יש לציין כי בפיפא 14 אנו צפויים לשחק בחזרה באצטדיון הרשמי של קבוצת ברצלונה הלא הוא "קאמפ נואו", בנוסף לכך מספר אצטדיונים יזכו לגירסה משופרת והם - אנפילד של קבוצת ליברפול, סנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד והמסטאייה של ולנסיה.

אצטדיון הקאמפ נואו מתוך פיפא 14.
אצטדיון הקאמפ נואו מתוך פיפא 14.
EA games

 למרות כל הדברים החדשים שצפויים להיות לנו בפיפא 14, לא הכל ורוד.
פנרבחצ'ה אינה צפויה להיכלל בפיפא 14, זאת כנראה בעקבות הרחקתה ע"י אופ"א מליגת האלופות עקב חדש לשחיתות והטיית משחקים לשלוש שנים הקרובות (השנה השלישית על תנאי). 

 למרות זאת, אנו כנראה עומדים להנות מחווית פיפא מדהימה בשנה הבאה, ועל כן ישנו פסטיבל משחקי מחשב בעיר קלן (gamescom) שבגרמניה בין התאריכים 22-25.
בין המשחקים יכלל גם fifa 14 בגירסאת בטא.

תגובות