גארת' בייל חתם בריאל מדריד: "זה חלום". גארת' בייל בריאל מדריד. צילום: רויטרס

גארת' בייל חתם בריאל מדריד: "זה חלום"

זה סופי: תמורת סכום של 100 מיליון יורו הקשר של נבחרת ויילס טוטנהאם חתם בריאל מדריד. הצעיר עוד לא בן 24 וכבר שווה סכום עתק ונחשב לשיא בעולם הכדורגל. "זה חלום להיות פה במדריד, תודה לכולם על הקבלת פנים" סיפר בייל

גארת' בייל, קשר נבחרת ויילס טוטנהאם האנגלית (לשעבר), חתם היום (ו') בריאל מדריד, בתמורת לסכום שיא כל הזמנים של 100 מיליון יורו. הקשר השמאלי בן ה-24, הוצג היום באצטדיונה של ריאל מדריד, ובהמשך היום יחתום על חוזה לשש שנים הקרובות.

אין ספק, לאחר חתימתו של בייל בריאל מדריד, הסאגה הכי גדולה של הקיץ הסתיימה. זה התחיל עם פרסומים ראשוניים על מגעים בין ריאל מדריד לטוטנהאם, המשיך עם ספקולציות על מעבר אפשרי בכלל למנצ'סטר יונייטד ולפ.ס.ז., והסתיים עם חתימה על סכום שיא של 100 מיליון יורו. 

"זה חלום להיות פה במדריד, תודה לכולם על הקבלת פנים" סיפר בייל. עבורו זה אכן חלום, בייל הצעיר יחגוג במהלך החודש יום הולדת 24 כאשר הוא כבר הספיק להיות חתום על העסקה היקרה ביותר בתולדות הכדורגל.

גם מנצ'סטר יונייטד אלופת אנגליה, רצתה את הכוכב הצעיר, היא אפילו הציעה יותר מריאל מדריד, אך כנראה שליבו של בייל עמוק בברנבאו. במקביל, ריאל מדריד נמצאת במסע ומתן עם ארסנל לגבי מכירתו של הקשר הגרמני הבינלאומי מסוט אוזיל, תמורת 46 מיליון יורו.

כעת נראה כי ריאל מדריד בלתי מנוצחת, כאשר שני השחקנים המוגדרים היום כ"הטובים בעולם" נמצאים אצלה. האם רונאלדו ובייל יביאו את האליפות השנה או שאולי שנת בצורת נוספת?

תגיות
תגובות