אבי לוזון: "חולם להגיע למונדיאל". אבי לוזון: "חולם לנסוע למונדיאל". צילום: באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל

אבי לוזון: "חולם להגיע למונדיאל"

יו"ר ההתאחדות הגיע להרמת הכוסית של נבחרת ישראל לכבוד ראש השנה: "על הנייר לא מנצחים". אוואט קיבל גביע על 75 הופעות: "מאוד מתרגש". לוזון לאוואט: "כל הכבוד על ההתמדה, הנחישות והרצון"

לכבוד ערב ראש השנה, ערכה היום (ד') נבחרת ישראל בכדורגל הרמת כוסית. אל האירוע, הגיע יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון.

לוזון בירך את השחקנים לשנה טובה, ואיחל להם הצלחה במשחק החשוב מול אזרבייג'ן. כמו כן, נערך טקס חלוקת גביעים לציון הופעות בנבחרת.

מנהל הנבחרת ישראל שצ׳וצ׳ינסקי שעמל על הכנת הטקס המרגש הזמין את השחקנים האחד אחרי השני לקבל לידיהם את הגביעים מידי יו״ר ההתאחדות והמאמן אלי גוטמן. מנגד ישבו שחקני הסגל שפרגנו במחיאות כפיים ובאוירה טובה.

טקס חלוקת גביעים.
טקס חלוקת גביעים.
צילום: באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל. 

הבלם דקל קינן, המגן יובל שפונגין והקשר ביברס נתכו ציינו 25 הופעות במדים הלאומיים ואחרון הוזמן לבמה השוער, דודו אוואט שציין 75 הופעות במדים הכחולים לבנים.

״75 הופעות זו חתיכת היסטוריה. כל הכבוד על ההתמדה והנחישות והרצון. אני מאחל לך שתגיע למאה הופעות״ אמר יו״ר ההתאחדות, אבי לוזון לאוואט במעמד חלוקת הגביעים. לוזון המשיך לדבר עם השחקנים ואמר: ״מעבר לחלוקת הגביעים היום, שמסמלים חגיגיות, הרי התכנסנו פה כי יש לנו משימה אחת -  צריך לנצח ביום שבת את אזרבייג׳ן. מה שיפה וטוב בכדורגל זה שעל הנייר לא מנצחים. צריך להפתיע את היריב ושלא יפתיעו אותנו. צריך לבוא בשיא הריכוז, למרות אווירת החג".

לוזון הוסיף ואמר: "המונח ׳יהיה בסדר׳ לא תופס, אנחנו צריכים לעשות שיהיה בסדר ושיהיה טוב. כדורגל זה משחק של 11 שמשלימים האחד את השני ורק יחד אנחנו נצליח. כולם כאן במטרה אחת - לנצח את אזרבייג׳ן - על רוסיה נדבר אחרי המשחק בשבת. צריך לשמור את החלום חי וקיים״.

לוזון:
לוזון: "צריך לשמור את החלום חי וקיים".
צילום: באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל.

לוזון חלק עם השחקנים את החלום הכי גדול שלו ואמר: ״אני מת כבר לנסוע פעם אחד למונדיאל עם נבחרת ישראל אני חולם על היום הזה מאז שהתמנתי ליו״ר ההתאחדות. זה החלום היחידי שלי. זה תלוי באמונה שלכם, מי שמאמין וחולם - מגיע. רק תאמינו ותחלמו. ביום שכולם יאמינו שעושים את זה - אין כוח בעולם שיעצור אותנו מלהצליח. הכל אפשרי, צריך את האמונה ולתת 120 אחוז. שתהיה לנו שנה טובה. שנת בריאות שזה הכי חשוב לכולנו. בהצלחה ושיהיה לנו חג שמח״. 

״באוקטובר 1999 הייתה ההופעה הראשונה שלי בנבחרת - זו בהחלט חתיכת היסטוריה. אני מאוד מתרגש מהמעמד ושרק נצליח״ אמר אוואט במעמד קבלת הגביע. 

עם סיום הברכות ירדו השחקנים לכר הדשא וקיימו את אימון הבוקר בסיומו, שוחררו לבתיהם לחגוג עם משפחותיהם את החג. הנבחרת תתכנס שוב מחר (ה') ותמשיך בהכנותיה לקראת המשחק מול אזרבייג'ן שיתקיים בשבת בשעה 20:45 באצטדיון ר"ג. הזמר שלומי שבת ובנו, אביהו שבת ישירו את ההמנון בדואט חגיגי שצפוי לרגש את האוהדים הרבים שיגיעו לאצטדיון.

תגובות