מכבי תל אביב ניצחה את הפועל רמת השרון: 1-0. צילום: צילום מעמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורגל

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל רמת השרון: 1-0

במהלך המשחק שהסתיים בתוצאה של 1-0 לקבוצה המארחת, היו לא מעט בעיות לרמת השרון ולדקות ספורות ניתן היה לחוש שהיא כלל לא קיימת על המגרש. למה?

משחק ליגת העל בין אלופת המדינה מכבי תל אביב לבין הפועל רמת השרון שנמצאת בתחתית הטבלה נערך הערב (א') באצטדיון רמת גן. כבר מהדקות הראשונות ההגנה מצד רמת השרון תפסה תשומת לב. כדי להתקדם הלאה ולא להישאר בתחתית הטבלה אסור לה להפסיד את המשחק הזה, במיוחד שגם הקבוצה הצהובה חייבת לנצח את המשחק כדי לשמור על הפער ועל מאזן השערים המושלם שלה.

עוד במדור ספורט:
• נוער: הפועל תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים
• הכדורגלנים הישראלים בדרך אל התואר?
• קבוצה בבעיה: צ'לסי זועקת לחלוץ?

עוד בדקה הראשונה, אפרים טקה, חלוץ רמת השרון, הספיק להיות מול השוער ולבעוט אל תוך הידיים שלו, וכאן בעצם הוא הפסיד את ההזדמנות הראשונה והאחרונה של רמת השרון במשחק.

בדקה השלושים ושמונה הקשר הנהדר, גאל מרגוליס, בעט כדור בקשת לתוך הרחבה, והחלוץ הצעיר טל בן חיים כמעט נגח לרשת. ראדה פריצה, חלוץ במכבי, ניסה לבצע ריבאונד עם מספרת, אבל לצערה של הקבוצה הנסיון לא צלח.

עד תום ארבעים וחמש הדקות הראשונות, לא נראה זכר לקבוצה האורחת, מכבי תל אביב הייתה דומיננטית לאורך כל המשחק. רק במהלך פתיחת המחצית השנייה, ערן זהבי החליף את יואב זיו ועל המגרש של מכבי היו חמישה קשרים.

דקות ספורות אחרי תחילת המחצית השנייה בן חיים מסר כדור ענק בין שני שחקני ההגנה לזהבי ובנגיעה הראשונה של זהבי בכדור, הוא הצליח להקפיץ מעל השוער, ישר לתוך הרשת!

1-0 לקבוצה המארחת

שלוש דקות לאחר מכן, בן חיים נמצא מול המגן קובי מוסא, מטעה אותו, בועט לשער ומחטיא, וכאן מכבי פיספסה את הנקודה השנייה בה יכלה לזכות. בדקה החמישים וארבע, רמת השרון ביצעה את החילוף הראשון שלה, כאשר נכנס הצעיר המוכשר קנט סייף במקום החלוץ טקה בכדי לנסות לחדד את ההרכב ואולי אפילו להבקיע.

שוב, בדקה החמישים וחמש מהראן ראדי פורץ לאגף ובועט חזק אל השער, הכדור חומק טיפה מעל המשקוף. החטאה נוספת. בדיוק בדקה השישים, אחרי שפאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב, ראה שבן חיים לא מצליח לעזור בהגנה הוא החליט לקרוא לשירן ייני להתחמם והתבצע החילוף השני.

בדקה השישים ושש, התקיים עוד ניסיון של רמת השרון לחדד את ההתקפה - אלכסנדר דג'וקוביץ' יצא, ובמקומו נכנס שחקן די מוכר לקהל הצהוב, יוסי שבחון ששיחק בעבר במכבי תל אביב.

שבעים וחמש דקות עברו מאז שריקת הפתיחה ורמת השרון מבצעת את החילוף האחרון שלה, בו יוצא הקשר גל בר-אל ובמקומו נכנס השחקן המוכשר מיכאל זנדברג.

בדקה השמונים למשחק הכדור הורחק מהגנת רמת השרון ישר לרגליו של זהבי, שבעט בצורה חדה ומדויקת, אבל לא מספיקה כדי להרוויח נקודה ואיתמר ניצן, שוער רמת השרון, הדף את הכדור. דקה לאחר מכן, אלברמן פרץ באגף שמאל והביא כדור על "מגש של כסף" לפריצה, שבעט בעיטה חלשה ליד הקורה.

שמונים ושלוש דקות חלפו ומתבצע חילוף נוסף במכבי תל אביב, אייגבינדר יוצא, ונכנס במקומו עומרי אלטמן.

דקה אחת בתוך תוספת הזמן, מכבי תל אביב מתעללת בהגנת רמת השרון, זהבי משאיר עם העקב לאלטמן שנמצא מול השוער בפינה די קשה, אבל הוא מחמיץ ובועט את את הכדור לרשת החיצונית.

המשחק נגמר. מכבי מוסיפה עוד משחק ללא ספיגת שער, רמת השרון נשארת במקום האחרון ללא ניצחון אחד, האם מכבי בדרך לעוד אליפות? ואולי כדאי להחליף מאמן לרמת השרון?

תגובות