FIFA 14 על הדור הבא: כל מה שציפיתם.

FIFA 14 על הדור הבא: כל מה שציפיתם

הציפיות התעלו על עצמם ו-EA Sports הוכיחו שכל מה שביקשנו מהם, יכול להתקיים והם יכולים ליצור אותו. לקראת יציאת המשחק לקונסולות דור העתיד קבלו הסבר מלא על המשחק עם המנוע החדש


Official Gameplay Trailer: Xbox One & PS4

במשך שלושת השנים האחרונות, אלפי שחקני גיימינג שונים בכל רחבי העולם, הגישו ושלחו בקשות לחברת Electronic Arts שבכל מכתב ישנן בקשות שונות. שנה אחרי שנה הרגשנו שיפורים קלים בגרפיקה ובמשחקיות, אולם אף פעם לא דובר בשינוי משמעותי.

לפני כחצי שנה הוכרזו שתי קונסולות חדשות, ה-PlayStation 4 ו-Xbox One. יחד איתם הגיע המשחק החדש FIFA 14, שמביא רענון משמעותי למשחק עם המנוע המשופר.

המנוע החדש, הנכלל רק בקונסולות הדור הבא כולל חידושים רבים. בין החידושים ישנם דרכי נגיחות חדשות, ריכוז מספר שחקנים בכדור, חשיבה מתוחכמת וחדשה עם תיאום על הטקטיקות והאימונים במציאות, מומנטום אמיתי לכל שחקן בכל משחק, תנועות אדם אמיתיות, תנועות דינמיות מדויקות וחדשות, מהלכי משחק חדשים ותגובת השחקנים לתנאי המשחק.

הדברים הבולטים ביותר במנוע החדש הוא ללא ספק עניין הוספת ה-ID לרוב השחקנים בליגות המובילות בעולם. דבר שנכלל במשך מספר שנים בסדרת המשחקים PES הגיע גם ל-FIFA בצהלה גדולה לאחר ביקוש רב.

בנוסף לכל התוספות המצויינות בכתבה נוסף "המוח האנושי" במשחק. הכוונה היא שלכל שחקן יש דרך חשיבה משלו, עם פעולות ומהלכים משלו דבר שמקנה יצירתיות ומשחקיות מועשרת.

מלבד הגרפיקה המרהיבה, המשחק שופר באופן משמעותי בתצוגת הקהל, כגון שוטרים, צלמים ועוד. הקהל 'חי' יותר ומרגישים אותו יותר ויותר בכל רגע במשחק. אם זה בתחילת המשחק שבו הקהל מציג את סמל הקבוצה ועד לשריקת הסיום שהם מעודדים את קבוצתם בכל נגיעה שלהם בכדור. דבר מעניין מאוד בקהל הוא שהיריב מחזיק בכדור אוהדי הקבוצה שורקים לו לצורך מזל רע וחוסר ריכוז מה שמחמם את האווירה וגורם לשחקנים להשקיע יותר.

למעשה אפשר להכריז באופן רשמי שחברת EA עשתה עבודה מצוינת וקיימו את מלוא הבקשות שלנו. אני בטוח ללא צל של ספק שהמשחק יכבוש את לבם של הגיימרים הרוכשים את קונסולות דור העתיד.

תגיות
תגובות