תיכונים: האלופה ניצחה את סגניתה. תיכונים: האלופה ניצחה את סגניתה. צילום: אלי אלגרט

תיכונים: האלופה ניצחה את סגניתה

ליגת התיכונים בכדורסל: עמק חרוד מחצה את עירוני ט' תל אביב, האלופה מתיכון אליאנס תל אביב ניצחה את סגניתה מבליך והקרב בין ויצ"ו נהלל ומטרו-ווסט רעננה הסתיים ללא הכרעה

שלב ההצלבה בליגת התיכונים בכדורסל נפתח היום (ה'), כשהתקיים המשחק הראשון בכל מפגש, והמשחקים שיכריעו אילו נבחרות יעפילו לשלב הבא, יתקיימו בשבוע הבא (ההכרעה על בסיס הפרש סלים בסיום שני המפגשים).

 

הניצחון בעל ההפרש הגבוה ביותר, הגיע מתיכון עירוני ט' בתל אביב, שם הנבחרת הביתית הפסידה 84:49 למקיף עמק חרוד.

למרות הבדלי הרמות שהיו ידועים, איש לא ציפה לתבוסה משפילה כזו בקרב המארחים. שוורץ הצטיין בשורות עירוני ט' תל אביב עם 25 נקודות ושמונה ריבאונדים, את קלעי עמק חרוד הוביל אברמוביץ' שקלע 22 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים. 

הדרבי השרוני המסקרן הפגיש בין כצנלסון כפר סבא לשרת נתניה. דניאל דנינו היה נהדר בשורות הנתנייתים, והראה למה הוא נחשב לאחד הכישרונות העתידיים של הכדורסל הישראלי. הוא הוביל את נבחרתו לניצחון 83-73, תוך הצגת מספרים מרשימים (32 נקודות, שמונה ריבאונדים ושבעה אסיסטים). 

משחק אחד הסתיים היום ללא הכרעה. נבחרת ויצ"ו נהלל של שרון אברהמי אירחה את מטרו-ווסט רעננה. מדובר במפגש הצמוד ביותר ששוחק, כשבסיום אף קבוצה לא הצליחה להכריע את המשחק, כך שהמשחק ברעננה בשבוע הבא יוכרע מי תעלה לשלב הבא. 

בשני המשחקים הנוספים שהתקיימו היום, האלופה מתיכון אליאנס תל אביב, ניצחה בחוץ את בליך רמת גן 73:66, ונראה שהיא בדרך לעשות צעד נוסף בדרך להגנה על התואר. נבחרת הריאלי חיפה ניצחה בקלות את רוטברג רמת השרון, 77:63. 

תגובות