הפועל ת"א ניצחה את מכבי בדרבי 78:66. הפועל ת"א ניצחה את מכבי בדרבי. צילום: אורן אהרוני

הפועל ת"א ניצחה את מכבי בדרבי 78:66

מי קבוצת היורוליג? הפועל תל אביב השפילה את סגנית האלופה, מכבי תל אביב, 78:66. 20 נקודות לקרלון בראון, 13 לדיוויד בלו

הפועל תל אביב עשתה זאת שוב. לאחר שבעונה שעברה, השחקנים של ארז אדלשטיין הצליחו לגבור על מכבי תל אביב, גם העונה האדומים יכולים לסמן וי לצד ניצחון עונתי בדרבי.

הקבוצה של ארז אדלשטיין גברה הערב (ב'), על סגנית האלופה, מכבי תל אביב, 78:66, במשחק חד צדדי בהדר יוסף. בראון הוביל את קלעי המנצחים עם 20 נקודות, אוונס סיים עם 17 נקודות, ולימונד עם 16. בצד השני, דייויד בלו היה אחד הבודדים שהגיעו למשחק. 13 נקודות ותשעה ריבאונדים של המתאזרח לא עזרו לצהובים בכדי להוות פקטור במשחק.

הקהל האדום רשם תצוגה יוצאת מן הכלל, כשהוא לא הפסיק לעודד לאורך כל המשחק. קונפטי נזרק בפתיחת ברבע הראשון, ובתחילת הרבע השני הושלכו לעבר המגרש כדורי ים, אך מלבד זאת, אפשר לומר שעבר ערב מוצלח מבחינת המשטרה בהדר יוסף, אולי גם בגלל ההחלטה של אוהדי מכבי תל אביב שלא להגיע למשחק. 

אוהדי הפועל תל אביב, משליכים כדורי ים למגרש.אוהדי הפועל תל אביב, משליכים כדורי ים למגרש.
צילום: ראובן שוורץ

הקבוצה המארחת שאבה הרבה אנרגיה מהקהל. השחקנים של ארז אדלשטיין שיחקו עם התלהבות ורוח לחימה כבר מהפתיחה שהייתה די מאוזנת, והרבע הראשון הסתיים ב-19:17 לאדומים. לרבע השני מכבי תל אביב פשוט לא הגיעה: הצהובים קלעו תשע נקודות בלבד, לעומת 23 של הקבוצה באדום, שירדה למחצית ביתרון 42:26.

מכבי ניסתה לחזור במחצית השנייה, אבל ההתלהבות של המארחים פשוט לא נתנה לדייויד בלאט לחזור למצב של ניצחון אפשרי. 78:66 להפועל תל אביב בסיום, שמנחילה הפסד שלישי העונה בליגה למכבי תל אביב.

ניצחון גדול לאדומים בסיום.
ניצחון גדול לאדומים בסיום.
צילום: ראובן שוורץ

תגובות