מי השחקן הצעיר המצטיין של מחזור 11?. מי הצעיר המצטיין של המחזור? צילומים: ראובן כהן, ישראל יוסף וראובן שוורץ

מי השחקן הצעיר המצטיין של מחזור 11?

דו"ח הצעירים של פרוגי לליגת העל בכדורגל: בוזגלו וזגורי הישראלים הצעירים המצטיינים של המחזור, ולמה שובל גוזלן בסימן שאלה?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - מאור בוזגלו

אמנם זה נראה כאילו הוא אחד השחקנים הוותיקים בכדורגל הישראלי, אבל מאור בוזגלו רק בן 25. קשרה של הפועל באר שבע הציג את משחקו הטוב ביותר העונה, כשהוביל את קבוצתו לניצחון 3:0 על מכבי פתח תקווה. בוזגלו עשה כל מה שציפתה ממנו אלונה ברקת כשחתם בקיץ האחרון בבירת הנגב, ואף כבש שער ממספרת אדירה. בשתי מילים: הילד ענק. 

מאור בוזגלו, הישראלי הצעיר המצטיין של המחזור.
מאור בוזגלו, הישראלי הצעיר המצטיין של המחזור.
צילום: ישראל יוסף

Like - ישראל זגורי

הפועל תל אביב אמנם המשיכה עם הבינוניות, כשסיימה בתיקו 2-2 מול קריית שמונה, אך השחקן הבולט אצל האדומים היה ישראל זגורי. הקשר בן ה-23, בישל את השער הראשון של האדומים, והציל אותה מהפסד לאחר שכבש את שער השוויון. אמנם זגורי לא זוכה לקרדיט רב מהמאמן רן בן שמעון, אך הוא מנצל כל הזדמנות שהוא מקבל על מנת להוכיח שמגיעות לו דקות משחק רבות יותר. 

ישראל זגורי, שער ובישול מול קריית שמונה.
ישראל זגורי, שער ובישול מול קריית שמונה.
צילום: ראובן שוורץ

Comment  - שובל גוזלן

שובל גוזלן בסך הכל בן 19, וכבר כבש את שער הניצחון לזכות אריק בנאדו מול הפועל עכו. אבל עכשיו מגיע רגע האמת: האם גוזלן יכול לעמוד בלחץ ולהיות הגולר המוביל של קבוצה כמו מכבי חיפה כבר בגיל 19? ימים יגידו. מה שבטוח, בכושרו הנוכחי גוזלן חייב לקבל יותר דקות מאריק בנאדו, שצריך להמשיך לשתף את החלוץ הצעיר.  

שובל גוזלן, יציבות זה שם המשחק.
שובל גוזלן, יציבות זה שם המשחק.
צילום: ראובן כהן

תגובות