דו"ח הצעירים: סיראז' נאסר מצטיין המחזור. צילומים: עוז מועלם, ראובן כהן ואורן אהרוני

דו"ח הצעירים: סיראז' נאסר מצטיין המחזור

דו"ח הצעירים של פרוגי לליגת העל בכדורגל: סיראז' נאסר ומוחמד גדיר הם הישראלים הצעירים המצטיינים של המחזור, ולמה מעמדו של אריאל הרוש בסכנה?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - סיראז' נאסר

נאסר בן ה-23, הגיע לבאר שבע בקיץ 2009 ורושם השנה את העונה הטובה ביותר שלו בליגת העל. הקשר ההתקפי תורם רבות למשחק השוטף של הפועל באר שבע, ובמחזור האחרון הציג יכולת נהדרת, וכבש שער ב-3:1 של קבוצתו על הפועל חיפה. 

נאסר חוגג מול רמת השרון
נאסר חוגג מול רמת השרון
צילום: ראובן כהן

Like - מוחמד גדיר

למרות שהוא רק מושאל לסכנין, בגיל 22 מוחמד גדיר סוף-סוף מממש את הפוטנציאל שלו מהנבחרות הצעירות. הוא מוליך את בני סכנין ביכולת מצוינת למקום השלישי בטבלה, וכבש את שער הניצחון בשבת ב-1:0 של קבוצתו על הפועל רעננה.

מוחמד גדיר.
מוחמד גדיר.
צילום: עוז מועלם

Comment - אריאל הרוש

אריאל הרוש, שוער בית"ר ירושלים, הוא ללא ספק אחד מעמודי הטווח בקבוצה מהבירה. בגיל 25, כששנים מדברים עליו כיורש של דודו אוואט בנבחרת ישראל, הרוש יודע שבלי שיפור משמעותי ביכולת - הדבר לעולם לא יקרה. הרוש מציג אי יציבות לכל אורך העונה, שהתבטאה גם מול מכבי תל אביב: לצד הצלות גדולות, לשוער היו מספר טעויות קריטיות, והוא אחד האשמים המרכזיים בניצחון של האלופה בטדי.

אריאל הרוש.
אריאל הרוש.
צילום: אורן אהרוני

תגובות