מכבי ת"א עברה לשלב הבא בליגה האירופית. מכבי תל אביב חוגגת עלייה לשלב הבא. צילום: אורן אהרוני

מכבי ת"א עברה לשלב הבא בליגה האירופית

מכבי תל אביב ניצחה 1-0 את בורדו הצרפתית בדרך ל-32 האחרונות של הליגה האירופית. חיפה סיימה שלישית אחרי ניצחון על קרגאנדי

ערב נהדר לקבוצות הישראליות שלנו בליגה האירופית. מכבי תל אביב העפילה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית לראשונה בתולדותיה, ומכבי חיפה הצליחה לנצח לראשונה באירופה. נתחיל מתל אביב. מכבי אירחה את בורדו הצרפתית בבלומפילד, לעיני אלפי אוהדים, שלמרות מזג האוויר הסוער, הגיעו למגרש.

האוהדים בגשם.
האוהדים בגשם.
צילום: אורן אהרוני

עוד במדור הספורט של פרוגי:

• דו"ח הצעירים: סיראז' נאסר מצטיין המחזור
• חוזר לעצמו: בראיינט בדאנק ראשון העונה
בוטלו משחקי ילדים בשל הסערה

המחצית הראשונה הייתה חלשה למדי, והסתיימה ב-0:0, תוצאה שמבטיחה למכבי את הכרטיס לשלב הבא. במחצית השנייה המארחת הייתה טובה יותר, ובדקה ה-72 מואנס דאבור הוכשל ברחבה. ערן זהבי כבש מ-11 מטרים, ובכך נתן לפאולו סוזה ניצחון במחזור האחרון של שלב הבתים, וכרטיס יוקרתי לשלב הבא של הליגה האירופית.

דאבור וזהבי חוגגים.
דאבור וזהבי חוגגים.
צילום: אורן אהרוני

מכבי חיפה אירחה את שחטאר קרגאנדי הקזחית בקריית אליעזר למשחק חסר חשיבות עבור שתי הקבוצות, שכבר סיימו את דרכן באירופה. מכבי חיפה פתחה את המשחק בצורה טובה, בתקווה שתצליח להשיג ניצחון ראשון באירופה העונה.

לצערם של הירוקים, בדקה ה-43, קרגאנדי עלתה ליתרון 1:0 לאחר פנדל מוצלח. בדקה ה-70, שובל גוזלן הצעיר כבש את שער השוויון של מכבי חיפה. בדקה ה-81, הירוקים הצליחו להשלים את המהפך משער של שמעון אבוחצירא, בדרך לניצחון דרמטי שנותן להם את המקום השלישי בבית 12.

שובל גוזלן.
שובל גוזלן.
צילום: ראובן כהן

תגובות