דו"ח הצעירים של מחזור 14: מי קיבל לייק?. צילום: אורן אהרוני

דו"ח הצעירים של מחזור 14: מי קיבל לייק?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• ינואר מתקרב והישראלים מחפשים בתים חדשים
• התקשורת והקהל: כולכם שונאי הפועל

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - פיראס מוגרבי

פיראס מוגרבי, חלוצה הצעיר של בני סכנין. כבש העונה עד כה שמונה שערים, ולפי היכולת שמציג במשחקים האחרונים היד עוד נטויה. מוגרבי רק בן 22 וללא ספק השחקן המצטיין של המחזור.

מוגרבי וסכנין אירחו את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-14 ורשמו ניצחון 4-0 ענק על האדומים. מוגרבי כבש את השער השני של סכנין כשהפציץ את חיבורי השער של בוריס קליימן מ-18 מטרים.

פיראס.
פיראס.
צילום: אורן אהרוני

Like - אופיר מזרחי

את השם אופיר מזרחי יכירו בעיקר אוהדי עירוני קריית שמונה, והיום הגיע הזמן שכל אוהדי הכדורגל יכירו את הקשר המצטיין שגודל בקריית שמונה. מזרחי רק בן 20 ולו 12 הופעות בליגת העל ושלושה שערים.

אחרי שער הניצחון שכבש מזרחי לעירוני קריית שמונה שפגשה את מכבי חיפה במחזור האחרון הוא הפך לשחקן הבולט ביותר בקבוצה הצפונית שבה מקווים שימשיך להניב פירות.. או שבמקרה הזה שערים.

מזרחי.
מזרחי.
צילום: אפי שריר

Comment - סינטיהו סולליך

סינטהיו סולליך,שסומן כבר מגיל צעיר כאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי הוא נקודת האור היחידה של בית"ר ירושלים כיום (אליה הוא משחק כמושאל ממכבי חיפה).

בית"ר ירושלים שהפכה לקבוצת תחתית בכל רמך אבריה וסובלת משחקנים לא איכותיים במיוחד. נעזרת בסולליך שנותן את כל כולו במשחקי הקבוצה, ובעיקר בלט במשחק האחרון של בית"ר ירושלים שהתארחה בווסרמיל והפסידה 2-0 להפועל באר שבע.

סולליך.
סולליך.
צילום: ראובן שוורץ

תגובות