גביע המדינה לנוער: מכבי חיפה ברבע הגמר.

גביע המדינה לנוער: מכבי חיפה ברבע הגמר

מכבי חיפה הביסה את מכבי הרצליה 8-0 בחוץ, בית"ר הפתיעה את מכבי תל אביב עם 1-0 קטן ועברה לרבע הגמר. מה קורה עם השאר?

סבב ד' בגביע המדינה לנוער על שם אבי רן התקיים היום (ש'), והפגיש קבוצות מליגת העל וקבוצות מהליגות הנמוכות יותר. מכבי חיפה מחזיקת הגביע לעונת 2012/2013 התארחה אצל מכבי הרצליה מהליגה הלאומית וחגגה עם ניצחון גדול ועברה לשלב הבא.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• מי הם השחקנים שיעשו הכל אחד בשביל השני?
• ליגת העל לנוער משחקי המחזור ה/14

כבר בדקה הרביעית של המשחק, מכבי חיפה עלתה ליתרון 1-0 משער של אור אילוז. שבע דקות לאחר מכן בדקה ה-11' שון וויסמן כבש את השני של הירוקים ועשה 2-0. החגיגה נמשכה ובדקה ה-13' אור אילוז שכבש את הראשון של הירוקים, השלים צמד, ובדקה ה-20' מיכה לאוטה כבש את הרביעי של מכבי חיפה מבעיטה חופשית נהדרת.

עם פתיחת המחצית השנייה במכבי היו לוהטים יותר ויותר ובדקה ה-52' גם דור חוגי הצטרף לחגיגה וכבש את החמישי. שלוש דקות לאחר מכן אור אילוז השלים שלושער ונתן 6-0, בדקה ה-65' הסנסציה המשיכה ושון וייסמן השלים גם הוא צמד ועשה 7-0 מדהים. בדקה ה-75' זה לא יכל להיות מושלם יותר עבור מכבי וגם דור חוגי השלים צמד וקבע 8-0 ענק למכבי חיפה בדרך לרבע הגמר. 

בית"ר ירושלים אירחה את מכבי תל אביב וכבר בדקה ה-23', בר שלום הצעיר העלה את בית"ר ל-1-0 שנתן לבית"ר כרטיס לרבע הגמר. במשחקים הנוספים הפועל ראשון לציון ניצחה 3-2 את הפועל רמת גן, הפועל רמת השרון ניצחה 4-3 את הכח רמת גן, הפועל חיפה הביסה 3-1 את בני סכנין והפועל רעננה גברה 9-8 על מ.ס אשדוד בפנדלים.

תגובות