דו"ח הצעירים של המחזור ה-16: קריאף המצטיין . צילום: הפועל תל אביב

דו"ח הצעירים של המחזור ה-16: קריאף המצטיין

אופיר קריאף מצטיין המחזור, עבדורחימי בלט עם שתי הופעות בלבד ומה הביקורת שקיבל סארי פאלח? אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• נועדו לגדולות / הנוער שבונה את העתיד
• נוער: מכבי חיפה שומרת על הפסגה

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

share - אופיר קריאף 

אופיר קריאף, הקשר הצעיר בן ה/22 של בית"ר ירושלים. אולי לא אחד השחקנים הבולטים ביותר בליגת העל. אך אין ספק אחד המוכשרים. קריאף הוא מצטיין המחזור במשחק מצויין שנתן כאשר בית"ר פגשה את הפועל חיפה, וסיימה את המשחק בתוצאת תיקו 2-2. קריאף הצעיר, ניהל את רוב ההתקפות של בית"ר ירושלים. והיה אחראי לשער השיווין של בית"ר בדקות האחרונות של המשחק. 

קריאף.
קריאף.
צילום: ראובן כהן

Like - בסארט עבדורחימי 

בסארט עבדורחימי, קשרה הקרואטי של הפועל תל אביב. היה נחשב כרכש הכושל של העונה בליגת העל. עבדורחימי הגיע בהשאלה להפועל מהקבוצה הקרואטית NK זגראב ויכל להיות אחד הקשרים הטובים של הפועל ולדחוף אותה לפסגה.

הגיע פצוע והפסיד את המשחקים הראשונים של העונה. כאשר חזר הקשר הקרואטי מפציעה, הוא נפצע שוב בישבנו והושבת לכל הסיבוב הראשון של ליגת העל. המזל בישראל לא הראה פנים לעבדורחימי שערך את הופעת הבכורה שלו בהפסד קבוצתו 4-0 לבני סכנין אך הראה יכולת גבוהה.

במשחקה האחרון של הפועל תל אביב נכנס עבדורחימי שוב כמחליף אך הפעם הראה ניצוצות של כדורגל אירופאי ובלט בניצחון 2-0 על מכבי פתח תקווה

Comment - סארי פאלח

סארי פלאח, בלמה של מכבי חיפה שבתקופה האחרונה מקבל קרדיט רב מהמאמן אריק בנאדו הוא המאכזב של המחזור, כשביום שני השבוע מכבי חיפה פגשה את מכבי תל אביב באחד המשחקים החשובים ביותר של העונה, פאלח עשה טעויות של טירון וספג שני כרטיסים צהובים ובכך השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים ולקח חלק בהפסד קבוצתו. 
תגובות