דו"ח הצעירים של המחזור ה-16: דמארי המצטיין . צילומים: ראובן שוורץ וגיל נחושתן

דו"ח הצעירים של המחזור ה-16: דמארי המצטיין

עומר דמארי מצטיין המחזור עם הופעה מדהימה נגד הפועל חיפה חן עזרא אחד הבולטים ולמה צריך להמשיך ולעקוב אחרי דין מימוני?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• טאלב טוואטחה יעבור לבלגיה?
• כדור הזהב: רונאלדו שחקן השנה

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - עומר דמארי 

אחת התקוות האחרונות של הפועל תל אביב, שגם מועמד לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי הוא מצטיין המחזור. עומר דמארי, חלוצה בן ה/24 של הפועל תל אביב שעל מעבר אפשרי למכבי חיפה דובר כבר רבות. הוא אחד החלוצים הטובים ביותר בליגת העל כיום. ואחרי הצגה מדהימה של החלוץ שכבש צמד בניצחון הענקי 4-0 על הפועל חיפה הוא ללא ספק המצטיין הגדול של המחזור ה-17.

Like - חן עזרא 

מכבי חיפה שמשקמת את עצמה בצעדים קטנים אך בטוחים, נעזרת בעיקר בחוליית התקפה משובחת שכוללת את: שובל גוזלן הצעיר, אלון תורג'מן הכשרוני ואת חן עזרא הבולט. עזרא (24) שהגיע למכבי חיפה לפני שנתיים הפך לחלק בלתי נפרד מהניצחונות של הקבוצה ובלט בניצחון 2-1 של מכבי חיפה על בני סכנין. עזרא כבש ובישל ותרם לניצחון מתוק ומספק של הירוקים מהכרמל.

Comment - דין מימוני

דין מימוני, בלמה הצעיר של עירוני קריית שמונה. גם אחד הבולטים המחזור בזכות הופעה מרשימה בניצחון 3-1 של עירוני קריית שמונה על האלופה מכבי תל אביב. מימוני עמד יציב בהגנה של הקבוצה הצפונית, ומנע מספר התקפות של הצהובים שיכלו לגמור את המשחק שווה להמשיך ולעקוב אחרי השחקן.

דין מימוני
דין מימוני
צילום: ישראל יוסף

תגובות