סיכום עונה: ליגת התיכונים בפוטבול. פוטבול ישראלי. צילום: רחלי בן זקן

סיכום עונה: ליגת התיכונים בפוטבול

בשקט בשקט העונה הרביעית הרשמית של ה-IHFL, ליגת התיכונים של הפוטבול בארץ, הסתיימה. העונה הקצרה שכוללת שמונה משחקים רשמיים נגמרה. רוב הסיכויים שלא עקבתם, אבל אל דאגה יש גם פלייאוף בדרך

ליגת התיכונים בפוטבול IHFL, סוגרת את העונה הרביעית הרשמית שלה ובעונה קצרה שכללה שמונה משחקים הגיע הזמן לסיכום העונה שלפני שלב הפלייאוף.

במקום הראשון - כפר סבא "הוקס"

כבר עונה שלישית ברציפות ללא הפסד בליגה. הקבוצה שמאומנת על ידי איתי אשכנזי, דרסה את כל הליגה ביחד עם הרץ שלהם יובל פנטה שסיים עם 862 יארד שמתוכם 800 יארד ריצה ו-23 טאצדאונים (מקום ראשון בליגה). ובצד ההגנתי עם דמיאן פיור עם 31 תאקלים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• מזל טוב: גוסטבו בוקולי קיבל דרכון ישראלי
• נוער: מכבי חיפה פותחת פער בפסגה

במקום השני - חיפה "ראמס"

הקבוצה שמאומנת על ידי אלן הרן סיימה במאזן 6-2. שכל הפסדיה היו רק לכפר סבא, מובילי הקבוצה בצד האווירי תופס הכדורים חקים פרידום עם 157 יארד באוויר ו-4 טאצ'דאונים ובריצה ג'ייסון ארמסטד עם 683 יארד ריצה ו-12 טאצ'דאונים (מקום שני בליגה),בצד ההגנתי טוביה אוקסמן וג'ייסטו ארמסטד עם 42 תאקלים כ"א (במקום השלישי בליגה).

במקום השלישי - רעננה "קרוקודילס"

הקבוצה שמאומנת על ידי - על ידי דייב מרקוס סיימה את הליגה עם מאזן 4-4. אבל מובילה את הליגה בפן האווירי עם 1203 יארד, 159 זריקות שמתוכם 76 הושלמו ורק 7 אינטרספשיין.

ג'ייקוב ויסר מוביל את הקבוצה ואת הליגה עם 26 תפיסות שסיפקו 559 יארדים ו-12 טאצדאונים (מקום ראשון בליגה) וממש מתחתיו גם ליעד ג'קוביץ עם 18 תפיסות ו-296 יארדים ו-7 טאצ'דאונים ואם כל זה לא מספיק גם הרץ אלון פרידמן מוסיף 150 יארד וטאצדאון אחד.

בצד ההגנתי אליאור כהן עם 53 תאקלים (מקום ראשון בליגה) ומאור דיין עם 47 תאקלים (מקום שני בליגה) מובילים את הקבוצה.

במקום הרביעי - ירושלים "רייבנס"

הקבוצה שמאומנת על ידי - על ידי אבי איסטמן סיימה במאזן של 4-4 בצד ההתקפי אסף מאור מוביל את הקבוצה עם 341 יארד ו-4 טאצ'דאונים.

במקום החמישי - באר שבע "ספרטנס"

הקבוצה הדרומית של הליגה המאומנת על ידי - על ידי חן דורון סיימה עם מאזן שלילי של של 3-5. בצד ההתקפי הרצים דויד רביניסקי עם 359 יארד ו-5 טאצ'דאונים וסת' דיקנו עם 167 יארד ו-3 טאצ'דאונים מובילים את הקבוצה. בצד ההגנתי, דניאל סרוסי עם 37 תאקלים מוביל את הקבוצה. 

במקום השישי - ירושלים "אורלי פרינט"

הקבוצה השנייה מירושלים, שמאומנת על ידי אליהו לואב סיימה עם מאזן שלילי של 2-6. בצד ההתקפי, הרץ ביני שושן מוביל את הקבוצה עם 528 יארד ו-15 טאצדאונים (מקום שלישי בליגה) ובצד ההגנתי אסף נבון עם 27 תאקלים מוביל את הקבוצה. 

במקום השביעי - נתניה "שרקס"

הקבוצה עם הסגל הקטן ביותר בליגה שמאומנת על ידי אביגדור יונה סיימה עם מאזן שלילי של 7-1. בצד ההתקפי יש את הזוג שהמוביל ביניהם הוא טל תשובה עם 667 יארד שמתוכם 446 יארד ריצה ו-16 טאצדונים וארז שולץ עם 282 יארד ו-12 טאצדאונים. בצד ההגנתי יש את שאול פלמרי עם 41 תאקלים. 

ועכשיו לפלייאוף כפר סבא הוקס, והריאלי ראמס מקבלות שבועיים של מנוחה לקראת משחקי חצי הגמר כאשר ההוקס יקבלו את המדורגת הנמוכה ביותר שתשאר אחרי משחקי הווילד קארד, בעוד שהראמס יארחו את המדורגת הגבוהה יותר.

משחקי הווילד קארד יחלו ב-18 בינואר, כאשר הרעננה קרוקודילס יארחו את ירושלים "אורלי פרינט" כפירים בשעה 8 בערב במגרש לב הפארק ברעננה. ב-22 לינואר בשעה 8 בערב, בקראפט יארחו הרייבנס את הבאר שבע ספרטנס.

משחקי חצי הגמר ייערכו ב-28 וב-29 בינואר בקריית ים וב-1 בפברואר בכפר סבא. גמר ליגת התיכונים על שם משפחת קראפט יתקיים ב-12 בפברואר באצטדיון קראפט. 

תגיות
תגובות