נוער: מכבי חיפה ממשיכה לדהור לפסגה. דוהרת לפסגה. צילום: גיל נחושתן

נוער: מכבי חיפה ממשיכה לדהור לפסגה

מכבי חיפה ממשיכה במסע לאליפות שנייה ברציפות עם שלושער ענק של דור חוגי על הפועל רמת גן, מכבי פתח תקווה מאבדת שלוש נקודות והפועל רמת השרון עם ניצחון

הסיבוב השני בליגת העל לנוער נפתח הבוקר (ש'), כשמכבי חיפה מהמקום הראשון פגשה את הפועל רמת גן מהמקום התשיעי. במכבי חיפה רצו להמשיך ברצף הניצחונות בליגה ובעיקר בעזרת דור חוגי הצליחו במשימה. חיפה פתחה את המשחק בסערה ושלטה בכדור בדקות הראשונות. כבר בדקה ה/22' עלו הירוקים ליתרון 1/0 משער של דור חוגי שקיבל כדור מצויין בתוך הרחבה. 

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• ליגת העל לנוער משחקי המחזור ה/16
• סיכום עונה: ליגת התיכונים בפוטבול

שלוש עשרה דקות לאחר מכן בדקה ה-35', אור אילוז הכפיל את התוצאה כשכבש בקלילות מול אופק לסקי וקבע את תוצאת המחצית 2-0 למכבי חיפה. בדקה ה-66' דור חוגי קיבל כדור מצויין מעלאא ג'אפר, וכבש את השני שלו במשחק ונתן ניצחון מתוק למכבי חיפה עם פתיחת הסיבוב השני.

במשחקים הנוספים: עירוני רמת השרון השיגה סוף סוף ניצחון ליגה ראשון שגברה 3/0 על בני יהודה משערים של: בן עטיה, ניב עוזרי ובר שם טוב. מ.ס אשדוד ניצחה 2/1 את מכבי פתח תקווה משערים של: דין דוד וניב זריהן, עוז פרץ כבש את השער המצמק.

מכבי תל אביב חגגה עם 4/0 על הפועל רעננה משערים של: דור ג'אן (צמד), יהונתן כהן ואליאל פרץ. בית"ר טבורוק גברה 3/1 על הפועל באר שבע משערים של: נתי ארגואן, אייל דנין וסזאר אמיליו. תומר אוחנה צימק לבאר שבע.

בית"ר ירושלים יצאה באופן זמני מהקו האדום כשסיימה בתיקו 1/1 עם הפועל ראשל"צ מושיקו חבר כבש לזכות ראשון לציון ואבישי כהן השווה בדקות הסיום לבית"ר ירושלים, הפועל חיפה סיימה בתיקו 0-0 עם מכבי נתניה.

תגובות