דו"ח צעירים של המחזור ה-19: בסארט לוהט. צילום: ראובן שוורץ

דו"ח צעירים של המחזור ה-19: בסארט לוהט

בסארט עבדורחימי הלוהט של המחזור ה-19, דור מיכה אחד הבולטים ולמה רוני לוי חייב להמשיך ולתת הזדמנויות לבראיין ג'ונס?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• סיכום עונה: ליגת התיכונים בפוטבול
• הקהל התומך בעולם / של מנצ'סטר יונייטד

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - בסארט עבדורחימי

קשרה הקרואטי של הפועל תל אביב, עבר דרך ארוכה עד שהפך לאחד השחקנים הטובים והמשפיעם ביותר בקבוצתו. בסארט עבדורחימי הופיע כבר בעבר בדו"ח הצעירים אך הפעם הוא נכנס לדו"ח כמצטיין המחזור.

בסארט עבדורחימי.
בסארט עבדורחימי.
צילום: ראובן שוורץ

לשחקן הצעיר שמזכיר את לוקה מודריץ' יש כישרון מדהים והפועל תל אביב זכתה בשחקן גדול, את ההצגה המדהימה של עבדורחימי כשהפועל תל אביב פגשה את ירביתה המושבעת בית"ר ירושלים אי אפשר לשכוח עבדורחימי כבש את השער הראשון של קבוצתו והיה בדרגה אחת מעל כולם. 

Like - דור מיכה 

קשר נוסף שאי אפשר להתעלם מיכולותיו הוא דור מיכה קשרה הצעיר של האלופה מכבי תל אביב. מיכה לא זוכה לדקות רבות בהרכב של הצהובים אך כשהוא משחק הוא מספק את התוצאה. האלופה פגשה את עירוני רמת השרון במשחק שבו היא לוקחת שלוש נקודות בקלילות, וגם עשתה זאת. אחרי שהצהובים הובילו 2-0, בדקות האחרונות הגיע מיכה עשה את השלישי וקבע את תוצאת המשחק 3-0 גדול למכבי תל אביב שממשיכה לפתוח פער בפסגה. 

Comment - בראיין ג'ונס

החלוץ הברזילאי של בית"ר ירושלים, בראיין ג'ונס גם לא זוכה לדקות רבות ואפילו מעטות יותר מאלו של מיכה, אך הברזילאי המצויין הוא נקודת האור של בית"ר ירושלים. ג'ונס בדרך כלל נכנס למשחק בדקות האחרונות וכשהוא נכנס צורת המשחק של הצהובים/שחורים משתנה לגמרי. לג'ונס יש מהירות שליטה בכדור והוא חייב לקבל יותר דקות בהרכב של רוני לוי כי המצב של בית"ר הולך ומדרדר.

תגובות