האם כך מכבי תל אביב תנצח את ריאל מדריד?. צילום: ראובן שוורץ

האם כך מכבי תל אביב תנצח את ריאל מדריד?

מחר מכבי תל אביב תצא לאחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר שלה עד כה במסגרת היורוליג, כתבנו ריכז לכם את כל הטיפים האפשריים שבעזרתם תוכל הקבוצה הישראלית לנצח את הענקית מספרד

היום, מכבי תל אביב תפגוש במשחק חוץ קשה במיוחד במסגרת היורוליג את ריאל מדריד בקאחה מחיקה. כתבנו, משה שושן ריכז לכם את הטיפים והדרכים שבעזרתם מכבי תל אביב תוכל לנצח את הקבוצה הלוהטת מספרד.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• דו"ח צעירים של המחזור ה/19: בסארט לוהט
• המרתון של תל אביב יוצא לדרך. מגיעים?

אז קודם כל, ריאל מדריד אינה לא מנוצחת והמשימה לנצח אותם בהחלט יכולה להסתיים בהצלחה, במכבי יצטרכו לשחק מאוד אגרסיבי בהגנה, ובהתקפה לא לפחד ולהיכנס פנימה עם חדירות או עם כדורים לסופו וטיוס (שון ג'יימס הפצוע יעדר ויחסר בעמדת הסנטר).

גם מכבי תצטרך להיות בכושר שיא כי הספסל של ריאל לא עולה ברמתו על הספסל של מכבי אז במשחק הזה צריך להתאים חילופים בהתאם ליריבה. מבחינת הקליעה משלוש, למכבי אסור לקחת זריקות קשות אלא לזרוק רק ממצב ודאי שיהיה תלוי על בעיקר על דוד בלו (עם 34.8 אחוז ביורוליג), ודיווין סמית' (עם 42.2 אחוז) שיתצטרכו להוביל את הקבוצה מהבחינה הזו.

אגב, אם יוגב אוחיון יתן משחק טוב ואוחיון כבר הוכיח שהוא שחקן של מאני טיים וטרייס רייס (יציב מאוד במשחקים האחרונים) ויעשו את הפיק אנד נכון רול בצד ולא באמצע, למכבי יעלו הסיכויים לניצחון. כמובן שקצת מזל לא יזיק לקבוצה הצהובה שתרצה לעשות סנסציה ביורוליג. 

תגובות