ליגיונר חדש-ישן: איתי שכטר חתם בנאנט. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

ליגיונר חדש-ישן: איתי שכטר חתם בנאנט

איתי שכטר החלוץ שחזר בקול תרועה לארץ הושאל לחצי עונה לנאנט וצפוי גם להירכש על ידי המועדון הצרפתי אם ירשים בתקופת ההשאלה. האוהדים מוחים

איתי שכטר, חלוץ הפועל תל אביב שאחרי ארבע שנים בגלות חזר בקיץ האחרון להפועל תל אביב בקול תרועה הושאל הערב (ו') לחצי עונה לנאנט מהליגה הצרפתית.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
ליגת העל לנוער משחקי המחזור ה/17
האם כך מכבי תל אביב תנצח את ריאל מדריד?

שכטר שחזר לאדומים בקיץ גם בעזרת האוהדים ששילמו כסף רב על מנויים בכדי להחתים את הסמל ולהשיבו לבית חתם לחמש עונות, אך בעקבות מצב כלכלי קשה בו נמצאת הפועל תל אביב הם לא יכולים להחזיק עוד בחלוץ שעלויותיו גבוהות ובחרו להשאילו לתקופה קצרה עם אופצייה לרכישה. 

שכטר מוצג בנאנט, הקבוצה השלישית באירופה
שכטר מוצג בנאנט, הקבוצה השלישית באירופה.

שכטר מגיע לנאנט המועדון השלישי שלו באירופה (אחרי ששיחק בגרמניה ובאנגליה) נאנט עלתה לליגה הראשונה בצרפת בקיץ האחרון, וכרגע ממוקמת במקום השמיני בטבלת הליגה הצרפתית. אחרי תקופת ההשאלה בנאנט יוכלו לבחור האם לרכוש את השחקן או לוותר על האופציה עליו.

בגזרת האוהדים, מוחים על העסקה בגלל שלקחו חלק בהחתמת השחקן ושילמו על מחירי מנויים גבוהים מהרגיל בכדי לעזור לקבוצה לגייס מספיק כסף בכדי להחזיר את החלוץ לקבוצה.

שחקן נוסף שעוד מתנדנד בהפועל ועל מעבר אפשרי שלו דובר רבות הוא עומר דמארי חלק חשוב בקבוצה שנלחמת על כרטיס לאירופה, דמארי כמעט והיה סגור בסלטה ויגו הספרדית אך העסקה נפלה וכרגע אין חדש בנושא.  

תגובות