נוער: מכבי תל אביב מתפוצצת על חיפה. צילום: אורן אהרוני

נוער: מכבי תל אביב מתפוצצת על חיפה

מכבי תל אביב חגגה עם 4-0 ענק על מכבי חיפה, בית"ר ירושלים משיגה נקודות נוספות בדרך ליציאה מהתחתית ובית"ר טוברוק מפסידה הזדמנות להשוות נקודות עם מכבי חיפה מהמקום הראשון

סנסציה במחזור ה-17 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב אירחה את מכבי חיפה למשחק מרתק במיוחד בו קיוו הירוקים לצאת עם ניצחון קטן או אפילו עם תיקו כך קיוותה גם היריבה אך המזל האיר פנים למכבי תל אביב שרשמה ניצחון סנסציוני על האלופה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
• ליגיונר חדש/ישן: איתי שכטר חתם בנאנט
• ליגת העל לנוער משחקי המחזור ה/17

את המשחק פתחו הצהובים חזק מאד ותקפו את השער של בומשטיין מספר פעמים, בדקה ה-29' הגיע הראשון של הצהובים דניאל גרץ כבש שער נהדר מבישול של סוהיל ארמלי במבצע מדהים של הצהובים. בדקה ה-40' מכבי תל אביב עלתה ל2-0 משער של דור ג'אן המצטיין שכבש מ-12 מטרים.

שלוש דקות לאחר מכן בדקה ה-43' יהונתן כהן עשה את השלישי כשהלך על ריבאונד של שקד אזולאי, בדקה ה-90' עמית פרחי כבש את הרביעי וקבע את תוצאת המשחק 4-0 ענק למכבי תל אביב שקופצת למקום השלישי. 

בית"ר ירושלים שפגשה את בני יהודה גברה על הזהובים 3-0 משערים של: בר שלום, אבישי כהן ואוראל חורב. הפועל תל אביב הביסה את ראשל"צ 5-0 מצמדי שערים של שגיא יחזקאל וגיא חדידה, שער עצמי של ראשון לציון נתן את החמישי.

מ.ס אשדוד ניצחה 6-0 את הפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה הביסה את מכבי נתניה 2/0. בית"ר טוברוק הופתעה על ידי הפועל רעננה והובסה 3/2, הפועל חיפה גברה 2/1 על עירוני קריית שמונה ועירוני רמת השרון נפרדה בתיקו 1-1 מול הפועל רמת גן.

תגובות