משחק העונה באצטדיון בלומפילד: מכבי ת"א VS הפועל ב"ש. צילום: עוז מועלם

משחק העונה באצטדיון בלומפילד: מכבי ת"א VS הפועל ב"ש

מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע ל"משחק העונה" באצטדיון בלומפילד, המשחק ישפיע רבות על זהות האלופה של העונה בליגת העל

ביום ראשון הקרוב, מכבי תל אביב האלופה תגיע למשחק העונה באצטדיון בלומפילד כשהיא נמצאת בפסגה בפער של שלוש נקודות מהפועל באר שבע שלוהטת מתחתיה במקום השני, וממחזור למחזור חניכיו של אלישע לוי מוכיחים כי מאבק האליפות לא יסתיים מהר.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

  • גביע המדינה לנוער: חיפה ברבע הגמר, טוברוק בחוץ
  • כדורגל עולמי: מנציחים 66 שנה לאסון מינכן

יום לפני המשחק הגיע הזמן לבדוק איך כל קבוצה מתכוננת למשחק העונה הפועל באר שבע, שניצחה במחזור האחרון 2-0 את מ.ס אשדוד(שהדיחה את מכבי מגביע המדינה). מגיעה מלאת מוטיבציה למשחק הקרוב כשההתרגשות בעיר הולכת וגוברת, ועקב סאגת הכרטיסים שהוקצו לאדומים כ-1600 כרטיסים בלבד האוהדים של תפסו את מקומם באצטדיון מתכננים לצפות במשחק ברחבי העיר בהתאגדויות וצפוי כי המשחק יושדר באולם הכדורסל החדש שנבנה בעיר. 

איצטדיון בלומפילד צפוי להיות מלא עד אפס מקום, כאשר למעלה מרבבה של אוהדי מכבי תל אביב צפויים למלא את היציעים, כשרובם מנויי הקבוצה. ומנגד נגמרו כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הפועל באר שבע, שיישבו בשער 5. 

מהבחינה המקצועית, מכבי מגיעה לאחר ניצחון באיצטדיון בנתניה, 2-0 על בני סכנין. ממשחק העונה כנראה ייעדרו הקשר המוכשר דור מיכה שהפגין יכולת מצויינת, והמגן השמאלי עומרי בן הרוש, שאת מקומו צפוי למלא יואב זיו הותיק. בצד האדום, מאור בוזגלו מגיע בכושר שיא, לאחר שהוכיח לנו בשבת שוב את יכולותיו, וכבש שער נהדר במבצע אישי שלא זוכים לראות כל יום בכדורגל הישראלי.

אלישע לוי מאמן באר שבע, הבהיר כי הקבוצה שלו מגיעה לכל משחק על מנת לנצח. כזכור, בשבוע שעבר הודחה מכבי ת"א מגביע המדינה, מה שמשאיר את הקבוצה להתרכז במאבקי האליפות ובקרב החשוב בליגה האירופית מול באזל השוויצרית, לעומתה הפועל באר שבע תמשיך במפעל גביע המדינה במשחק שייערך שלושה ימים לאחר הקרב בבלומפילד, מול הפועל כפר סבא במסגרת שמינית הגמר.

תגובות