גביע המדינה לנוער: חיפה ברבע הגמר, טוברוק בחוץ. צילום: אורן אהרוני

גביע המדינה לנוער: חיפה ברבע הגמר, טוברוק בחוץ

שמינית גמר גביע המדינה לנוער: מכבי חיפה עברה שלב בקלילות, טוברוק הובסה על ידי עירוני רמת השרון, בית"ר ירושלים הודחה בפנדלים, גם מכבי פתח תקווה, הפועל רעננה והפועל תל אביב ברבע הגמר

שלב שמינית גמר גביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן נערך היום (ש') והביא לנו כמה תוצאות מעניינות במיוחד, מכבי חיפה לא התקשתה להביס את היריבה מהלאומית, מכבי צור שלם בתוצאה של 5/1 שלושער של דור חוגי ושערים של אור אילוז ועומר לוינגר נתנו לירוקים כרטיס לרבע הגמר.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

יריבתה העירונית של מכבי חיפה, הפועל חיפה עברה גם היא לשלב רבע הגמר בגביע המדינה שגברה על הפועל קטמון מהלאומית בתוצאה זהה של היריבה העירונית 5/1. טריקו גטהון ועידן גולן כבשו כל אחד צמד ונועם קולקובסקי הוסיף את החמישי. עירוני רמת השרון מהמקום האחרון בליגת העל לנוער הפתיעה את בית"ר טוברוק מהמקום השני עם 2-1 בגביע ששולח את הנתנייתים לבית ומשאיר אותם להתמקד בליגה בלבד. 

בית"ר ירושלים אירחה את ראשון לציון בבית וגן ובתום 120 דקות במשחק התוצאה הייתה 1/1, לאחר מכן עברו הקבוצות לדו קרב פנדלים בו האורחים ניצחו 3/4 והדיחו את הירושלמים. הפועל תל אביב ניצחה 2/0 את הפועל פתח תקווה ועברה גם היא לשלב רבע הגמר. במשחקים הנוספים: מכבי פתח תקווה ניצחה 7/1 את נווס יוסף והפועל רעננה גברה 5-2 על מכבי באר שבע מהלאומית. 

תגובות