דו"ח הצעירים של המחזור ה-21: דור מיכה הצטיין במשחק העונה. צילומים: אבי רוקח, אורן אהרוני ואתר הפועל באר שבע

דו"ח הצעירים של המחזור ה-21: דור מיכה הצטיין במשחק העונה

קשרה הצעיר של מכבי תל אביב דור מיכה מצטיין המחזור ה-21 בזכות ביצועים מדהימים בניצחון מכבי 3-1 על הפועל באר שבע, דייויד הובר קשר הרכש הבלגי של הפועל באר שבע גם אחד הבולטים של המחזור וגאייטון וראן החלוץ הצרפתי של מ.ס אשדוד שנבחן במספר קבוצות בליגת העל מצטרף לחגיגת הצעירים במחזור ה-21

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - דור מיכה

מביצועים מדהימים במשחק העונה אי אפשר להתעלם. כשמכבי תל אביב פגשה את הפועל באר שבע לקרב הפסגה דור מיכה הקשר הצעיר של הצהובים פתח ב/11 של פאולו סוזה והיה רמה אחת מעל כל השחקנים על המגרש. מיכה היה חלק חשוב מהניצחון של מכבי תל אביב 3/1 על הפועל באר שבע, וממשיך להיות אחד השחקנים המוכשרים וטובים בליגת העל.

דור מיכה, אחד המוכשרים בליגת העל.
דור מיכה, אחד המוכשרים בליגת העל.
צילום: אורן אהרוני

Like - דייויד הובר

שחקן נוסף שבלט במחזור האחרון נכנס לדו"ח בזכות הופעה במשחק העונה. דייויד הובר הקשר הבלגי של הפועל באר שבע שהגיע אלייה בחלון ההעברות של חודש ינואר ערך את הופעת הבכורה שלו אצל האדומים במשחק העונה מול מכבי תל אביב. הובר בן ה-25 עלה כמחליף בדקות הראשונות בעקבות כרטיס אדום שהוצא לאלגרבלי מבאר שבע, אמנם הובר לא הפגין כישרון רב במשחק אך היה ניתן לראות ניצוצות של שחקן אירופאי מוכשר.

Comment - גאייטון וראן 

גאייטון וראן, החלוץ יהודי/צרפתי שנבחן במספר קבוצות בליגת העל (עירוני רמת השרון, בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד) לבסוף חתם בקבוצה מעיר הנמל. וראן ערך את הופעת הבכורה שלו אצל אשדוד בשבת האחרונה וכבש את השער השני של הכתומים/אדומים בניצחון 2/0 על הפועל עכו. אין ספק שמדובר
בכישרון גדול שיכול לעזור למ.ס אשדוד בהמשך העונה. 

תגובות