מברזיל באהבה: משחק מונדיאל 2014.

מברזיל באהבה: משחק מונדיאל 2014

לפני שנתיים זוהי הייתה חבילת הרחבה של היורו, עכשיו מדובר במשחק רשמי לקראת מונדיאל 2014 שיתקיים בברזיל. כל הפרטים על המשחק שישפר את חווית המשחק שלכם, כאן

משחק הכדורגל הנמכר ביותר בעולם, פיפא 14, ממשיך לגדול עם חווית משחק חדשה-ישנה, המונדיאל. בפיפא 2012 זכינו בחבילת הרחבה ראשונה אי פעם למשחקי היורו, אמנם בחמישי EA Sports הודיעו על כך שהם החליטו לחזור למנהג הישן, והם מוציאים את המשחק בנפרד.

מונדיאל 2014 כולל בתוכו מספר רחב של תוספות שונות ממשחק הפיפא הרגיל. לפי האתר הרשמי של פיפא, במשחק החדש ישנן 203 נבחרות שהוכנסו למשחק והן כוללות 7469 שחקנים. מתוך מספר הנבחרות הגדול רק ל-19 מאמנים יש רישיון. מספר האצטדיונים שיכלל בתוספת הוא 21 ומתוכם 19 אצטדיונים הם מברזיל שמארחת את המונדיאל.

נבחרת צרפת כחלק ממשחק מונדיאל 2014
נבחרת צרפת כחלק ממשחק מונדיאל 2014

בנוסף, כמו בחבילת ההרחבה של יורו 2012, גם הפעם יכללו כל קבוצות הטורניר עם ההרכב המעודכן ביותר (זאת בזכות מערכת ה-Match Day), והתלבושות והנעליים העדכניות ביותר יהיו במשחק. בעניין האצטדיונים תהנו מחווית משחק מותאמת אישית למונדיאל עם שירי קהל לנבחרות, דגלים של כל הנבחרות ואצטדיונים שעוצבו במיוחד למונדיאל.

כמו כן, לוח השידורים של ESPN שודרג ומהיום תוכלו לראות נתונים נוספים וחדשים על השחקנים, מלבד מה שהורגלנו עד כה, ובנוסף לכך גם השדרנים הקליטו משפטים חדשים שכלולים בתוספת המשחק. עוד פונקציות חדשות נוספו, ואתם תוכלו להנות גם מזוויות צילום חדשות, חגיגות נוספות, טקטיקות חדשות ותרגילים חדשים.


טריילר משחק מונדיאל 2014

כמו גם, מצבי המשחק שיכללו במשחק מונדיאל 2014 פורסמו:

  1. הטורניר המקורי - כמו ביורו 2012, גם הפעם תוכלו לבחור נבחרת מתוך ה-203 הגדולות ולשחק איתה בטורניר המונדיאל.
  2. עונות (Seasons) באונליין - מצב משחק נוסף הוא המוכר ביותר בשמו האחר במשחק הרגיל, מצב ה-Seasons. בפיפא 14 במצב האונליין, השחקנים בוחרים קבוצה ומשחקים מול אנשים אחרים ברשת עם קבוצה בעלת אותם מספר כוכבים. כך גם במשחק המונדיאל, רק שהפעם מדובר בנבחרות בלבד.
  3. מצב אתגרEA לקחו את הרגעים הלוהטים ביותר ממוקדמות המונדיאל והמירו אותם למשחק. במצב האתגר, תצטרכו לבחור משחק אחד מתוך האפשרויות הנתונות לכם ולעמוד במטרה שהציבו לכם, אם זה לחזור מפיגור או לשמור על התוצאה עד סוף המשחק. חשוב לציין כי את רמת השלב נבחרת מראש והיא לא ניתנת לשינוי. 
  4. צרו את הנבחרת שלכם - כמו בתוספת של היורו 2012 גם הפעם תוכלו לבחור כשלושה שחקנים מנבחרת לבחירתכם ושאר השחקנים לא יהיו אמיתיים. לאחר שלב קבלת הקבוצה תשחקו מול נבחרות אחרות ברחבי העולם ובמידה ותנצחו אותן 3 פעמים, תוכלו לקחת מהן מספר שחקנים. מצב משחק זה אינו נכלל באופציית משחקי הרשת ותוכלו לשחק בו אך ורק נגד הקונסולה.

המשחק ישוחרר ב 13 באפריל בארה"ב וב-15 באפריל לשאר העולם. הדבר המפתיע ביותר הינו ההכרזה שהמשחק ישוחרר רק לקונסולות Playstation 3 ו-Xbox 360, והוא לא ישוחרר למחשב האישי, ל-Playstation 4 ול-Xbox One. מחיר המשחק ייעלה כ-190 שקלים, והוא כמעט משתווה למחיר המשחק המקורי.

נבחרת גרמניה כחלק ממשחק מונדיאל 2014
נבחרת גרמניה כחלק ממשחק מונדיאל 2014

אצטדיון המרקאנה המחודש כחלק ממשחק מונדיאל 2014
אצטדיון המרקאנה המחודש כחלק ממשחק מונדיאל 2014

מוד הארנה במשחק מונדיאל 2014
מוד הארנה במשחק מונדיאל 2014

 

תגובות