האם כישלונות נוספים מצפים למנצ'סטר יונייטד העונה?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

האם כישלונות נוספים מצפים למנצ'סטר יונייטד העונה?

לאוהדי מנצ'סטר יונייטד כבר אבדה התקווה לאליפות, הקבוצה שהייתה כל כך טובה, בעלת עשרות התארים איבדה את עצמה העונה, וזאת לאחר פרישתו של המאמן הגדול, סר אלכס פרגוסון האם הקבוצה עם היסטוריה גדולה בכדורגל האנגלי תחזור לעצמה?

אחרי המשחק האחרון של מנצ'סטר יונייטד מול פולהאם באולד טראפורד, ראינו את האדומים שולטים ברוב המשחק, ואף הופכים את התוצאה. לצערם של שחקני מנצ'סטר בדקה האחרונה הגיע דארן בנט שאחרי שמירה לקויה של ההגנה חתם את המשחק בתיקו 2-2, וכך הלכו להם עוד שתי נקודות לפח.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

הקבוצה לא במומנטום טוב, וזו לא מנצ'סטר שהכרנו, אפילו לאחר הרכש הגדול שהגיע מצ'לסי חואן מאטה, ואף לאחר הארכת חוזהו של הקשר הצעיר עדנאן יאנוזאי. רוב אוהדי הקבוצה חושבים שהסיבה לכישלון העונה היא המאמן החדש דייויד מוייס, שלא רגיל ולא מתאים לאמן קבוצה ברמה גבוהה כמו של יונייטד. אחרים אומרים שהסגל לא מתאים ושיש לחדש אותו בשחקני רכש צעירים ומוכשרים אחרים.

משחק קשה מחכה בקרוב למנצ'סטר יונייטד בשלב שמינית גמר ליגת האלופות נגד אולימפיאקוס היוונית, ומחר (רביעי) משחק קשה נוסף יחכה לשדים האדומים שיפגשו את ארסנל אחת הקבוצות המוצלחות העונה בליגה ותגיע רעבה לניצחון אחרי שחטפה חמישייה מליברפול במחזור האחרון. במידה ומנצ'סטר תפסיד נקודות גם במשחק מול ארסנל היא תהיה זקוקה לשינוי גדול ולא היא תרד לטמיון. 

תגובות