ליגת העל לנוער: חגיגה לדור חוגי בקרב הפסגה. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: חגיגה לדור חוגי בקרב הפסגה

4-1 ענק למכבי חיפה על בית"ר טוברוק בקרב הפסגה, 1-0 קטן למכבי תל אביב על רמת גן, הפועל תל אביב שומרת על רצף ניצחונות בליגה ובית"ר ירושלים עם צעד נוסף בדרך לבריחה מהתחתית

המחזור ה-18 בליגת העל לנוער, נערך הבוקר (ש') עם קרב פסגה לוהט בין מכבי חיפה האלופה מהמקום הראשון שאירחה את בית"ר טוברוק מהמקום השני. טוברוק, שקיוותה להשיג ניצחון שיעלה אותה למקום הראשון באופן זמני נחלה את אחד ההפסדים היותר קשים שלה העונה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

הקבוצה מעיר היהלומים פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה ה-11' עלו טוברוק ליתרון 1-0 שנתן ביטחון רב להמשך המשחק. בדקה ה-38' הירוקים חזרו לעצמם ודור חוגי כבש את שער השיוויון וקבע את תוצאת המחצית תיקו 1-1. במחצית השנייה, חמש דקות מפתיחת המחצית בדקה ה-50' חוגי כבש את השני שלו והעלה את מכבי חיפה ליתרון
2-1. בדקה ה-73' חוגי השלים שלושער כששבע דקות לאחר מכן כבש את הרביעי וחתם את המשחק עם רביעיה מדהימה שמשאירה את מכבי חיפה במקום הראשון שבוע נוסף.

עירוני רמת השרון התארחה אצל בית"ר ירושלים בקרב התחתית כשהצהובים/שחורים גברו על רמת השרון 2/0 משערים של: אור זהבי ובר שלום. שעוזרים לקבוצה מהבירה בדרך החוצה מהתחתית. מכבי תל אביב שעוד חולמת על אליפות ניצחה 1/0 את הפועל רמת גן משער של סוהיל ארמלי המוכשר, מכבי פתח תקווה מהמקום השלישי השיגה גם היא 1/0 קטן כשניצחה את עירוני קריית שמונה.

במשחקים נוספים: הפועל תל אביב גברה 3/1 על בני יהודה ושומרת על רצף ניצחונות בליגה במטרה להשתקם ולהתאושש מעונה לא פשוטה. הפועל ראשון לציון ללא ספק הפתעת המחזור כשניצחה 2/0 את הפועל חיפה משערים של: אלדר ברדה ודניאל בלומנפלד. הפועל רעננה ניצחה 1/0 את מ.ס אשדוד והפועל באר שבע ומכבי נתניה נפרדו ללא הכרעה.

תגובות