צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מיו טיוב

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

המון אירועי ספורט היו השבוע, אם זה משחק האולסטאר של ה NBA, אולימפיאדת החורף בסוצ'י, וכמובן ליגת האלופות. ובכל שבוע פרוגי בשיתוף ישראספורט יביאו לכם את חמשת סרטוני הספורט החמים ביותר של השבוע

אז ללא הקדמה מיותרת קבלו את חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע! 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

כאשר שחקן מבקיע שער, השוער תמיד חוגג לבדו בצד השני של המגרש, ולא זוכה לחיבוקים והליטופים מחבריו לקבוצה. בלם באיירן מינכן, דאנטה, החליט לעשות מעשה נפלא ודי נדיר יש לומר. הבלם הברזילאי הבקיע שער בניצחון באיירן 0/4 על פרייבורג, ובמקום לחגוג עם חבריו בהתקפה רץ את כל המגרש לשוער שלו, מנואל נוייר, וחגג עימו את את השער. לאחר המשחק הסביר דאנטה מדוע עשה זאת:"כשאנחנו מבקיעים שערים אף אחד לא חוגג איתו (עם נוייר), הוא מציל אותנו כל כך הרבה פעמים, וזו המטרה של המשחק. לא לספוג".



צפו: דאנטה חוגג עם נוייר.

ראינו שערים עצמיים בעבר, אבל שער עצמי כל כך מגוחך הרבה זמן לא היה. הסרטון הזה מגיע אלינו מאוסטריה, ממשחק ליגה בין שטורם גראץ' לרדבול זלצבורג. גראץ' הפסידו בביתם 4/1 כשהשער השני היה אחד המצחיקים שראינו העונה. המהלך החל כאשר שחקן קישור של שטורם נגח לאחור את הכדור, כששחקן הגנה נוסף נוגח בחזרה לשער של בנדיקט פליקה. השוער ניסה לתפוס את הכדור הפשוט, אבל איכשהו הצליח לפספ אותו, ונתן לו להתגלגל לאט לרשת. איפשהו דודו אוואט יושב ומחייך לו.



צפו: השער העצמי המשעשע.

אחד הדברים היותר יפים בכל הקשור ל-NBA ולשחקני ה/NBA  זאת התרומה לקהילה, ודוויין ווייד, שחקנה של מיאמי היט, עשה מעשה פשוט נפלא. במהלך סוף שבוע האלוסטאר שהתקיים בניו אורלינס וויד חבר לחברת המשקאות גייטורייד והפתיע קבוצת כדורסל תיכונים, כשבנה להם חדר הלבשה חדש ונוצץ. קבוצת הכדורסל של תיכון ריבדייל התמודדה במשחק חשוב שיקבע אם היא תעלה לפלייאוף האיזורי, וכאשר הקבוצה עלתה למחצית השנייה, הצוות של גייטורייד נכנס לפעולה, ובנה להם חדר הלבשה מקצועי תוך זמן שיא. התגובה של השחקנים כאשר הם גילו את ההפתעה? טוב את זה תראו בסרטון.



צפו: חדר ההלבשה החדש והנוצץ.

בימים אלו מתקיימת אולימפיאדת החורף בסוצ'י, אבל אותנו הישראלים, ספורט חורף לא תמיד מעניין. אבל אל דאגה, מצאנו את הפיתרון המושלם שיפיג לכם את השעמום מצפייה בסקי, מזחלות קרח, או החלקה אמנותית.


צפו: הטיפים בהם תשתמשו בכיד להפיג את השיעמום באולימפיאדות החורף.

הנה משהו שבאמת לא רואים בכל יום, קבוצת פרת' גלורי מהליגה האוסטרלית קיבלה כדור חופשי לא ישיר חמישה מטרים מהשער של קבוצת סידני FC. ומה הדרך הטובה ביותר להימנע משער? לשים את כל 10 שחקני השדה על קו השער. איך התרגיל הסתיים? צפו בסרטון:



צפו: כיצד הסתיים התרגיל המשעשע.

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטוני ספורט נוספים עשו לייק לישראספורט בפייסבוק.

תגובות