ליגה אירופית: מכבי תל אביב ופ.צ באזל נפרדו בתיקו. צילום: ראובן שוורץ

ליגה אירופית: מכבי תל אביב ופ.צ באזל נפרדו בתיקו

מכבי תל אביב שאירחה את פ.צ באזל באצטדיון בלומפילד בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית סיימה בתיקו 0-0 עם הקבוצה השוויצרית שהגיעה ללא אחד מהכוכבים הגדולים שלה, למרות שמכבי הגיעה רעבה והייתה טובה יותר מהשוויצרים הצהובים לא הצליחו להשיג יתרון וההכרעה עוברת למשחק חוץ בשוויץ

מכבי תל אביב, אלופת המדינה שהעפילה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. אירחה הערב את פ.צ באזל השוויצרית שפגשה אותה כבר בעבר במקודמות ליגת האלופות. באזל הגיעה ללא הכוכב המצרי שלה מוחמד סאלח שעבר לצ'לסי בחלון ההעברות האחרון. מכבי תל אביב הגיעה למשחק רעבה ונחושה להשיג ניצחון ביתי חשוב שיוכל לעזור לה במשחק הגומלין שיערך בשוויץ. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

את המשחק פתחו טוב הצהובים, וניסו להגיע למצבים מסוכנים על השער אך הגנת באזל שהורכבה משלושה בלמים הצליחה למנוע מיצחקי שתפקד כחלוץ חוד בודד לסכן את השער באופן ממשי בדקות הראשונות. בתום 45' דקות די משעמות לשני הצדדים המחצית הראשונה הסתיימה לה ללא שערים.

את המחצית השנייה גם באזל וגם מכבי פתחו חזק יותר ואחרי מחצית חולמנית מכבי תקפה יותר את השער ושלטה ברוב חלקי המגרש. באזל שאיימה מרחוק על השער לא הצליחה להשיג את היתרון כמו מכבי שנכשלה פעם אחר פעם. מהראן ראדי שהיה השחקן הטוב ביותר על המגרש היה אחראי על כמעט כל המצבים של מכבי.  

לבסוף, אחרי משחק חלש של באזל ומשחק לא מספק של מכבי הקבוצות נפרדו בתיקו 0-0 וההכרעה עברה למשחק הגומלין שיערך בשוויץ בשבוע הבא.

 

תגובות