ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-19. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-19

האלופה, מכבי חיפה תפגוש את מ.ס אשדוד למשחק קל על הנייר, בית"ר טוברוק מהמקום השני תארח את מכבי תל אביב למשחק חשוב שלטוברוק אסור לאבד נקודות בו. מכבי פתח תקווה מהמקום השני תפגוש את עירוני ראשון לציון מהמקום השישי ובית"ר ירושלים תארח את הפועל רמת גן

המחזור ה-19 בליגת העל לנוער, יפתח לו מחר כשרוב הקבוצות שבפסגה מנסות לשמור על המקומות שלהן ומנגד קבוצות אמצע הטבלה והתחתית מנסות לעשות הכל בכדי להשתפר. במשחק המרכזי של ליגת העל לנוער תארח בית"ר טוברוק מהמקום השלישי את מכבי תל אביב מהמקום הרביעי. טוברוק חייבת להשיג ניצחון ולקוות שמכבי פתח תקווה שנמצאת מעלייה תפסיד. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

האלופה מכבי חיפה שמחזיקה בנתון מדהים כשאר היא שומרת על המקום הראשון בטבלת ליגת העל לנוער כבר אחד עשר מחזורים ברציפות תפגוש את מ.ס אשדוד מהמקום השביעי למשחק שאמור להיות על הנייר קל אך לירוקים אסור להגיע למשחק בביטחון רב מדי. מכבי פתח תקווה מהמקום השני שנמצאת עם 36 נקודות (כמו טוברוק), תפגוש את הפועל ראשון לציון מהמקום השישי ותקווה להשיג ניצחון שיוכל לעזור לה להשאר שבוע נוסף במקום השני.

הפועל תל אביב, שלא מצליחה לחזור לעצמה אחרי עונה לא פשוטה בכלל תפגוש את עירוני רמת השרון, מהמקום האחרון שכרגע הסיכוי של רמת השרון לרדת לליגה הלאומית גבוהה מאד כאשר לה ניצחון בודד בליגה. במשחקים הנוספים: עירוני קריית שמונה תאחר את הפועל באר שבע, הפועל חיפה מהמקום התשיעי תתארח אצל בני יהודה, בית"ר ירושלים תפגוש את הפועל רמת גן ומכבי נתניה שמתרחקת מהתחתית בצעדים קטנים אך בטוחים תארח את הפועל רעננה.

 

 

תגובות