דו"ח הצעירים של המחזור ה-23: מי המצטיין? . צילום: ראובן שוורץ ועוז מועלם

דו"ח הצעירים של המחזור ה-23: מי המצטיין?

תומר סוויסה חלוץ הפועל באר שבע מצטיין המחזור, אופיר קריאף קשרה של בית"ר ירושלים ממשיך לגדול ולהשתפר והופך לאחד הבולטים במשחקי קבוצותו ומה קורה עם אריאל הרוש?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - תומר סוויסה 

הפתעת העונה היא ללא ספק הפועל באר שבע, קבוצה שהייתה שנים רבות בקרשים עשתה שינוי אדיר והגיעה לטופ ליגת העל. אליפות ככל הנראה לא תהיה להפועל באר שבע העונה אך העונה הזו תהיה מוצלחת מאד עבורה. לקבוצה יש שחקנים חזקים במיוחד ואחד מהם הוא גם מצטיין המחזור. תומר סוויסה, חלוץ הפועל באר שבע שב/20 הופעות העונה כבש חמישה שערים הוא המצטיין. כשהפועל באר שבע פגשה את עירוני רמת השרון במשחק הליגה האחרון, היא הובילה את המשחק רק במחצית השנייה כשמאור בוזגלו כבש צמד, גליינור פלט הוסיף אחד ואת המשחק חתם תומר סוויסה שכבש את השער הרביעי והאחרון של באר שבע למשחק והוסיף לחגיגה האדומה.

סוויסה מימין, מצטיין המחזור
סוויסה מימין, מצטיין המחזור
צילום: ראובן שוורץ.

Like - אופיר קריאף

אופיר קריאף, אחד משחקני הבית של בית"ר ירושלים, ואחד מהשחקנים הצעירים והמבטיחים של נבחרת ישראל פתח בעונה לא יציבה במיוחד בליגת העל והודח מההרכב הפותח מספר פעמים. קריאף, החל במגמת עלייה גדולה עם חילופי המאמנים בבית"ר ירושלים והפך לאחד השחקנים התורמים ביותר במשחקים של הצהובים-שחורים. נקווה שהקשר הצעיר והמוכשר ימשיך כך.

 Comment - אריאל הרוש

שחקן נוסף של בית"ר ירושלים שחווה העונה עליות וירידות הוא שוער הקבוצה אריאל הרוש. הרוש שהוזכר לרעה בעבר בדו"ח הצעירים. מוזכר הפעם לטובה. השוער הצעיר שכבר הוכיח את עצמו כמועמד מתאים להיות השוער הראשון בנבחרת ישראל נמצא גם הוא במגמת עלייה ולמרות שספג שער במשחק האחרון של בית"ר שהפסידה לעירוני קריית שמונה. ממשיך להיות אחד השוערים החזקים בליגת העל. 

תגובות