משחק העונה בליגת ווינר: מכבי תל אביב הביסה את הפועל. צילום: יובל חן

משחק העונה בליגת ווינר: מכבי תל אביב הביסה את הפועל

אחרי הפסד מביש ביום שישי במוסקבה מכבי ת''א באה למשחק העונה במטרה לנקום בירושלים על הפסד בסיבוב הקודם ועשתה את זה בגדול עם ניצחון ענק 71-93

כבר בפתיחת המשחק המארחים התחילו לדאוג בגלל פציעה של הרכז יוגב אוחיון שהורידה אותו לחדר הלבשה לטיפול מוקדם מאוד במשחק. למרות חסרונו של אוחיון מכבי תל אביב נראו טובים בתחילת המשחק ועם כמה מהלכים מוצלחים בהתקפה של סמית' וסופו הצליחו לברוח ל-10 נקודות הפרש וניצלו את הבלבול הירושלמי.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז והגנת ברזל נתנה למכבי יתרון של 4-19 מה שהדליק את היצעים בהיכל נוקיה וגרם למאמן האדומים להזעיק פסק זמן כדי ולנסות ולהחזיר את שחקניו למשחק לפני שהוא בורח להם מוקדם מהצפוי. הקבוצה באדום פשוט לא הגיעה למשחק ועד לסיום הרבע הפרש הנקודות רק הלך וגדל. את הרבע השני פתחו הירושמלים חזק יותר ושחקניה שיצאו מהשוק התחילו למזער את הנזקים. 

הצהובים התחילו להתקשות בהתקפה ודאנק ענק של אקס מכבי ליאור אליהו הוריד את ההפרש עוד קצת ונתנן תקווה מחודשת לאוהדים האדומים. שופטי המשחק נתנו עברה טכנית לבלאט שהשתולל וזעם, אך למעשה זה מה שהכניס את הצהובים לטירוף ועד לסיום המחצית הצליחו לשמור על יתרון ותוצאת המחצית הייתה 36-45.

את המחצית השנייה סמית' פתח במטווח שלשות ושחקני ירושלים נראו אומללים ולא ידעו איך לעצור את השחקן, דווקא ברגעים שהצליחו לעצור את סמית', סילבן הצעיר התעורר ונתן למכבי יתרון 42-55, דופרי ורייט הראו שגם הם יודעים לקלוע שלשות אבל אז התעורר קפטן מכבי שצלף שתי שלשות חשובות ונתן למכבי לרדת ביתרון של 16 נקודות להפסקה בין הרבעים.

גם לרבע האחרון מספר שש של בלאט הגיע בטירוף והמשיך לצלוף מחוץ לקשת ופשוט נתן תצוגת שלשות שלא ניראתה הרבה זמן בהיכל נוקיה. יותם הלפרין עוד אקס של מכבי ניסה לקחת את המשחק על עצמו וחמש נקודות רצופות שלו נתנו טיפה של תקווה אחרונה להפועל ירושלים שהורידו את ההפרש לתשע נקודות.

אך הערב הזה היה רק של שחקן אחד והוא היה בצבע צהוב ,סמית במשחק מפלצתי של 29 נקודות לא נתן לאדומים להתקרב ובמהלך הגנה ענק עם גג על קיצן למעשה הביא לפירוק הירושלמים ולהתחלת החגיגות בצהוב. עד לסיום חניכיו של בלאט התעללו בקבוצתו של גרינברג במהלכים פשוטים בהתקפה ולרגע ראינו שיחזור של המשחק ביום שישי אלא שהפעם מכבי הייתה הקבוצה שלא הוריד את הרגל מהגז.

בסיומו של משחק העונה בכדורסל מכבי הביסה את ירושלים 71-93, ולנו נשאר ולחכות ולקוות שבעוד כמה חודשיים נקבל עוד מפגש בין שתי הקבוצות האלו הפעם על אליפות המדינה. 

תגובות