ליגת העל לנוער: בית"ר ניצחה את הפועל, חיפה הפסידה . צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: בית"ר ניצחה את הפועל, חיפה הפסידה

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב 1-0 בוולפסון, טוברוק גברה 1-0 על הפועל רמת גן וצימקה את הפער בפסגה ממכבי חיפה לשלוש נקודות בעקבות הפסד של הירוקים 1-0 למכבי נתניה ומכבי תל אביב ניצחה 1-0 את אשדוד

המחזור ה-20 בליגת העל לנוער, נפתח אתמול (ש') עם כמה מפגשים מעניינים ומפתיעים במיוחד. במשחק המרכזי פגשה הפועל תל אביב את בית"ר ירושלים בוולפסון. הצהובים שהחלו במסע התאוששות גדול בליגה הגיעו במטרה להשיג שלוש נקודות נוספות וגם הצליחו. משחק טוב וחזק של הצהובים הוביל לשער מדהים בדקה ה/68' של אבישי כהן המצטיין שנתן שלוש נקודות חשובות לבית"ר שעולה למקום ה-11.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

מכבי חיפה ממשיכה לאבד נקודות כאשר הפסידה 1/0 למכבי נתניה משער של עידן שריקי בדקה ה/90' בעקבות ההפסד של הירוקים טוברוק ניצחו 1/0 את הפועל רמת גן משער של אייל דנין שמצמק את הפער בפסגת ליגת העל לנוער לשלוש נקודות וכרגע מאבק על האליפות נראה אפשרי מתמיד. הפועל חיפה הביסה 3/1 את עירוני רמת השרון הקורסת עבדאלה חולי, אורן ביטון ונועם קולקובסקי כבשו לכרישים. 

מכבי פתח תקווה חוזרת לנצח כשגברה 2/1 על בני יהודה עוז פרץ ועומרי עזרן כבשו למלאבסים, שמעוני צימק לכתומים. מכבי תל אביב ממשיכה לנצח כשהשיגה 1/0 קטן על מ.ס אשדוד משער של דור ג'אן שממשיך לכבוש במשחקי הצהובים. הניצחון המפתיע של המחזור היה הניצחון 1/0 של הפועל רעננה מהמקום ה/14 על עירוני קריית שמונה מהמקום החמישי.

 

תגובות