דו"ח הצעירים של המחזור ה-24: עבאד מצטיין המחזור.  אביהו שפירא, ראובן שוורץ וראובן כהן

דו"ח הצעירים של המחזור ה-24: עבאד מצטיין המחזור

אחמד עבאד חלוץ עירוני קריית שמונה שזומן לנבחרת מצטיין המחזור, דני פרדה אחד הבולטים ואמיר אדרי שוער מכבי חיפה ממשיך להיות טוב יותר

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

Share - אחמד עבאד

אחמד עבאד, חלוצה של עירוני קריית שמונה והמוזמן הטרי לנבחרת ישראל הוא השחקן הצעיר הבולט ביותר המחזור. עבאד בן ה/24 שעובר כרגע תקופה נהדרת בקריירה שלו כבש את שער היתרון של קבוצתו בתיקו 1/1 מול הפועל תל אביב. ואחרי שגם מכבי תל אביב התעניינה בשחקן הצעיר בקריית שמונה מיהרו להעלות את תג המחיר של החלוץ הצעיר בכדי להשאיר אותו במדים הלבנים-כחולים ולקוות לשמור עליו זמן רב.

 

Like - דני פרדה 

 דני פרדה, קשרה בן ה/25 של בית"ר ירושלים גם אחד הבולטים במחזור האחרון. פרדה שהגיע לקבוצה מהבירה אחרי מו"מ ארוך עם קבוצתו לשעבר מכבי פתח תקווה רשם עד כה ארבעה הופעות במדים הצהובים-שחורים ותרם רבות למשחק של קבוצתו. אנחנו רק יכולים לקוות שפרדה ימשיך כך.

 Comment - אמיר אדרי

אמיר אדרי, שוער מכבי חיפה שתופקד בעברו כשוער שני קיבל את אפודת השוער הראשון בעקבות יכולת ירודה של השוער הראשון בויאן שארנוב. אדרי, שגילה יכולת טובה וחזקה בשער של הירוקים קיבל את אפודת השוער הראשון באופן קבוע. במחזור האחרון מכבי חיפה סיימה בתיקו 1-1 עם הפועל עכו ולמרות השער שספג אדרי הוא עדיין במגמת שיפור גדולה ויכול להמשיך ולהיות הגב בהגנת חיפה.

תגובות