מזל טוב: ארז אדלשטיין מונה למאמן נבחרת ישראל. צילום: אורן אהרוני

מזל טוב: ארז אדלשטיין מונה למאמן נבחרת ישראל

אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב בכדורסל מונה היום למאמן נבחרת ישראל, ירוויח כ-300 אלף שקלים בשלושה חודשים לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל

היום (רביעי) הוחלט בישיבת איגוד הכדורסל על מינויו של מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין למאמן נבחרת ישראל בכדורסל. המאמן המעוטר ישתכר לתקופה של כשלושה חודשים לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה ב/2015 בשכר של 300 אלף שקלים במקביל, הוא ימשיך את דרכו כמאמן הפועל תל אביב. יש לציין כי דן חלוץ יושב ראש איגוד הכדורסל לא נכח בישיבה כי סירב להכנס פנימה.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

אדלשטיין, מבכירי המאמנים הישראלים החל את דרכו בהפועל עפולה ועבר בקבוצות קטנות בליגות הנמוכות. בעונת 1995/96 החל לאמן את הפועל ירושלים-הקבוצה הגדולה הראשונה בקריירה שלו בהמשך אימן גם בגליל עליון, הפועל תל אביב, מכבי רמת גן ושימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל. 

בעונת 2011 חזר להפועל תל אביב והעלה את הקבוצה ליגה, אדלשטיין נחל הצלחות רבות בהפועל תל אביב הצלחותיו כללו עלייה לפלייאוף והחשוב ביותר, ניצחון על היריבה המושבעת מכבי תל אביב בדרבי אחרי יותר מתשע שנים. לאחר תקרית פניני-שולדבראנד, אדלשטיין התבטא באופן חריך נגד התקרית ואמר שלפניני אין מקום בנבחרת ישראל. 

גם בסגל הנבחרת צפויה מיני מהפיכה. האם אדלשטיין באמת יזמן שחקנים על פי יכולתם? או שיזמן שמות גדולים בעיקר? לא משנה כמה ידובר על המינוי הזה וכמה מעוטר המאמן, הדבר שיעשה את השינוי זה יכולת השחקנים על הפרקט, האם יצליח אדלשטיין לעשות את מה שוקדמיו לא הצליחו ולהביא את הנבחרת לגבהים חדשים? וה-שאלה האם הוא יזמן את גיא פניני

תגובות